اخبار بازی

سگا قبل از معرفی Shenmue 3 برنامه عرضه دوباره Shenmue I & II را داشته

سگا قبل از معرفی Shenmue 3 برنامه عرضه دوباره Shenmue I & II را داشته

وی جی مگ: هفته گذشته با معرفی نسخه بازسازی Shenmue I & II برای پلتفرم‌های جدید، هواداران این سری به آنچه مدت‌ها خواستار آن بودند رسیدند. حال اطلاعات جدیدی در خصوص این نسخه منتشر شده و به نظر می‌رسد شرکت سگا برنامه عرضه دوباره Shenmue I & II را قبل از معرفی Shenmue 3 داشته است.

به گزارش وی جی مگ، John Clark معاون رییس اجرایی بخش اروپا سگا در صحبت با IGN جزییاتی در ارتباط با انتشار مجدد Shenmue I & II ارائه کرد. طبق گفته John Clark، بازسازی و عرضه دوباره این دو بازی مدت‌هاست که در برنامه سگا قرار داشته و حتی این امر به قبل رونمایی از قسمت سوم این سری محبوب که در E3 2015 شکل گرفت مربوط می‌شود.

پس از معرفی Shenmue 3، میزان تقاضا برای پورت مجدد قسمت اول و دوم این سری روی کنسول‌های نسل جدید افزایش یافت و این امر سرانجام باعث شد تا تصمیم بر عرضه مجدد این دو عنوان اتخاذ شود. «من فکر می‌کنم عرضه دوباره Shenmue I & II امری اجتناب‌ناپذیر بود. بازار غرب روز به روز تقاضا بیشتری برای عرضه محتویات ژاپنی در بازار خود دارد. از جمله مثال‌های آن نیز می‌توان به Valkyria Chronicles اشاره کرد که پس از انتشار در سال 2008، در سال 2014 برای PC در غرب نیز منتشر شد.

با توجه این موضوع، شرکت سگا IP ها و فرنچایزهای کلاسیک زیادی در لیست عناوین خود دارد که به مانند Shenmue می‌تواند عرضه آن‌ها را برای کشورهای غربی در نظر بگیرد.»

Shenmue I & II امسال برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد در حالی که در ژاپن تنها برای PS4 منتشر می‌شود.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 15 =