اخبار بازی

سیستم اچیومنت به‌ Epic Games Store اضافه می‌شود

سیستم اچیومنت به‌ Epic Games Store اضافه می‌شود

وی جی مگ: پلتفرم Epic Games Store از نظر سرویس‌ها و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند به طور قابل توجهی از پلتفرمی هم‌چون Steam عقب قرار دارد. با این حال انتشار برنامه‌ کاری برای برطرف کردن کمبودها نقص‌های مختلف از سوی Epic Games بیان می‌دارد قرار است قابلیت‌های مختلفی هم‌چون سیستم اچیومنت به‌ Epic Games Store اضافه شود.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه Epic Games سعی می‌کند با ارائه محتویات و بازی‌های انحصاری توجه افراد را به سوی پلتفرم خود جذب کند اما هم‌چنان نیاز دارد تا کمبودهای پلتفرم خود را با قابلیت‌ها و سرویس‌های گوناگون و کابردی به حداقل برساند. در همین راستا تا ماه می قرار است پشتیبانی از فضای ذخیره ابری به Epic Games Store افزوده شود. تیم توسعه این پلتفرم هم‌چنین به دنبال آن است تا استور را با طراحی مجدد همراه کند و به آن امکاناتی مانند جستجو از طریق ژانر بازی و برچسب‌ها، پشتیبانی برای باندل‌های بسته الحاقی و مواردی دیگر تا سه ماه آینده اضافه کند.

در چهار الی شش ماه آینده هم Epic Games قصد دارد تا لیست علاقه‌مندی‌ها، بخش اخبار، نقد کاربران، محاسبه آمار مدت زمان بازی گیمرها، یک پوشش مخصوص و پشتیبانی از ماد را اضافه کند. اضافه شدن صورت حساب حامل مستقیم، قابلیت‌های اجتماغی و سیستم اچیومنت به‌ Epic Games Store نیز از دیگر موارد مهم و قابل توجه خواهد بود.

برچسب‌هاepic games Epic Games Store pc steam
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 3 =