اخبار بازی

سیستم ضدتقلب PUBG حذف شد

وی جی مگ: مشکلات فنی به وجود آمده نهایتا باعث شده که PUBG Corp سیستم ضدتقلب PUBG را در به‌روزرسانی جدید این بازی حذف کند. پیش‌تر سازندگان این بازی اعلام کرده بودند که فعلا خبری از حذف سیستم اشاره شده نیست اما به نظر می‌رسد که افزایش مشکلات فنی شکل گرفته به خاطر آن نهایتا باعث تغییر در تصمیم‌گیری سازندگان Playerunknown’s Battlegrounds شده.

به گزارش وی جی مگ، حساب کاربری کمک PUBG نیز اعلام کرده که با از دسترس خارج شدن بازی به مدت سه ساعت،‌ تغییرات لازم انجام شده و سرورهایی با مشخصات جدیدی در دسترس قرار می‌گیرند. اعلام شده که در به‌روزرسانی جدید نه تنها بازدهی اجرای بازی بهتر می‌شود بلکه تعدادی از باگ‌ها برطرف شده و سیستم چت و فهرست دوستان که پیش‌تر مشکلاتی داشت نیز بهبود پیدا می‌کند.

در حال حاضر بسیاری از گیمرهای حاضر در PUBG از سیستم‌های مختلفی برای تقلب استفاده می‌کنند و تعداد زیادی از آنها ساکن کشور چین هستند. در همین راستا مدتی است که دیگر کاربرهای بازی درخواست داده‌اند که چینی‌ها در سرورهایی مخصوص به خود بازی کرده و در مقابل دیگر گیمرها قرار نگیرند. مسئله‌ای که ممکن است نهایتا روی کاهش میزان تقلب در بازی یا حداقل برخورد با چنین مسائلی کمک کند.

منبع: PC Gamer

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − دو =