اخبار بازی

سیستم مبارزه پویا بین کریتوس و پسرش در God of War

سیستم مبارزه پویا بین کریتوس و پسرش در God of War

بازی God of War جدید برای اولین بار کریتوس را تک‌وتنها به دل ماجراجویی نخواهد فرستاد. اگرچه او در طول سفرهای ادیسه‌وارش همیشه همراهانی داشته اما به دلیل روحیات خاصش اکثراً تنها بوده است اما نه این دفعه.

این دفعه او فرزند خود را همراه خواهد داشت. این همراهی همیشگی باعث خواهد شد تا امکان و احتمالات جالبی برای گیم‌پلی این بازی ایجاد شود.

« حالت جالبی هست که در آن آتروس به پشت دشمن پریده و شما کلید مربع را فشار می‌دهید که برای فرزند کریتوس طراحی شده است و او به پشت دشمنان پریده و شروع به تیر‌اندازی می‌کند و سپس شما می‌توانید تبر خود را پرت کنید. و این صرفا یک مثال از حرکات بین کریتوس و پسرش است.»

God of War جدید در سال 2018 به صورت اختصاصی برای PS4 عرضه خواهد شد.

 

منبع

امید بصیری

امید بصیری

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 9 =

  • سلام سایتتون واقعا عالی و بروزه من چندساله هرروز میام به سایتتون تا از خبرهای روز دنیای گیم با خبر بشم به آشنا هامم معرفیتون کردم و باز هم میکنم لطفا کانال تلگرامتونو بدید چون با اینترنت حلزونی ایران باز کردن سایت مکافاته
    با تشکر و با آرزوی موفقیت روزافزون برای تمام افرادی که در سایت زحمت میکشند
    یا علی

    • عزیزم سرعت و کیفیت اینترنتمون دیگه همچینم مثه چند سال پیشا نیست داداش، دیگه اونجورام حلزونی نیست که مثل قبلا کفر آدم در بیاد الان واقعا عالی شده به لطف نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه مثل 4G و 3G و الانم خب هی داره بهترو بهتر میشه . شاید باورتون نشه ولی الان من دارم چه روز چه شب با بالاترین کیفیت و سریعترین حالت ممکن از اینترنت استفاده میکنم خداروشکر. دانلود های من سرعتی بالغ بر 11 یا 12 مگابایت بر ثانیه میرسه!!!که این از شگفت انگیز هم بالاتر هست برای من در صورتی که قبلا از سرویسهای مختلف که استفاده میکردم خیر سرشون به اصطلاح اینترنت سرعت بالا میدادن با نام سرویس مثلا 8مگابایت و 10 مگابایت ولی سرعتت به زور به 500 کیلوبایت هم نمیرسید! که من جونم به لبم میرسید با +ADSL2 و سیستمهای دیگه ای که استفاده میکردم برای اینترنتم. الان شما به راحتی میتونید با خرید یه مودم 4G و یا خود گوشی موبایلت به راحتی به سرعتهای عالی مگابایتی برسی و لود وب پیج ها و دانلود فایلها واقعا راحت شده الان. جوری که شده که به شدت با کمبود فضا مواجه میشم 😀 😐 از یه شب تا صبح فقط با 4هزار تومن حجمی بالغ بر 150 گیگابایت دانلود دارم من!!! این واقعا از عالی هم عالیتره! در عرض یک شب عین وکیوم هرچی بازی و فیلم و موزیکو چمیدونم هرچی هست رو به دلخواه وارد لیست دانلود میکنم و میمکه اینترنتو :laugh: