اخبار بازی موبایل

شاید محتوای جدیدی به Clash Royale اضافه شود

شاید محتوای جدیدی به Clash Royale اضافه شود 1

بازی‌های کارتی مانند Clash Royale همیشه با چالشی بزرگ مثل ارائه کردن محتوی رضایت‌بخش بعد از مدتی بازی کردن مواجه می‌شوند. معمولا گیمر‌ها بعد از مدتی که به سطح مورد نظر رسیده و کارت‌های زیادی جمع آوری کردند، نیاز به محتوی جدیدی برای ادامه بازی دارند و بازی‌های کارتی معمولا راه چاره‌ای برای این مشکل پیدا نکرده‌اند.

بر اساس پستی که در سایت Reddit توسط یکی از اعضای استودیوی سازنده این بازی منتشر شده است، تیم طراح این بازی در حال پیدا کردن راهی برای حل مشکل محتوای جدید برای گیمر‌ها هستند. گرچه طبق این پست این راه حل اضافه کردن Arena یا کارت جدیدی به بازی نخواهد بود. آنها قصد دارند تا مشکل بازی را جوری حل کنند که دیگر نیازی به اضافه کردن Arena یا کارت جدید نباشد. گرچه در این پست اشاره نشد که راه حل ارائه شده توسط این استودیو چیست، حتی کوچکترین سرنخی در مورد تصمیم جدید آنها فاش نشد اما بسیار خوب است که بدانیم طراحان بازی برای بهتر شدن تجربه Clash Royale همچنان در تلاش هستند.

همچنین در این پست در مورد نیرو‌های Elite Barbarian صحبت شد و گفته شد که سازندگان از قدرت زیاد این نیرو باخبر هستند. البته این مشکل فعلا حل نشده است چون تیم سازنده بازی در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + پانزده =