اخبار بازی

شاید Fortnite امسال عرضه شود

بازی Fortnite را به یاد دارید ؟ جدید‌ترین بازی که در سال 2011 بعد از فعالیت طولانی مدت Epic Games روی مجموعه باز‌ی‌های Gears of War معرفی شد. این اثر در اصل ترکیبی از Minecraft و ژانر Tower Defence‌ بود که به گیمر اجازه می‌داد در طول روز منابع اولیه مورد نظر خود را جمع آوری کرده و از آن برای ساخت قلعه خود استفاده کند. قلعه‌ای که شب از سوی موجودات مختلف مورد حمله قرار می‌گیرد. Fortnite اولین‌بار در سال 2011 به عنوان پروژه‌ای که با موتور گرافیکی Unreal Engine 4‌ ساخته می‌شود، معرفی شد و فعلا خبری از آن نیست.

تیم سوئینی به عنوان سازنده این بازی و یکی از اعضای باسابقه Epic Games در جریان GDC 2017 اعلام کرده که به احتمال فراوان Fortnite در سال جاری میلادی عرضه می‌شود. با این حال وبسایت پالیگان با توجه به اطلاعاتی که از سوی Epic Games به دست آوره توضیح داده که نه تنها ممکن است امسال خبری از Fortnite نباشد بلکه تست بتای بازی احتمالا در سال 2018 برگزار می‌شود.

با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی ناشر بازی و سازنده آن این مسئله دور از انتظار نیست که تست بتا و انتشار بازی طی 9 ماه آینده تا انتهای سال 2017 صورت گیرد. مسئله‌ای که با در نظر گرفتن تاریخ عرضه بازی‌های مختلف در ماه‌های باقی مانده به انتهای سال جاری میلادی دور از انتظار نیست. پیش از این Epic Games یکبار در سل 2013 و یکبار در سال 2015 برنامه‌ریزی کرده بود که بتای بازی را برگزار کند اما موفق به انجام هیچکدام نشد. Fortnite حتی پرونده اصلی مجله گیم‌اینفورمر را در سال 2014 یکبار به خود اختصاص داد اما به نظر می‌رسد که مراحل ساخت بازی بیش از حد طولانی شده.

با در نظر گرفتن اطلاعات ارائه شده در کنفرانس GDC 2017 می‌توان انتظار داشت که ساخته تیم سوئینی بالاخره در سال 2017 برای PC منتشر شود. بازی که با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =