اخبار بازی

شایعاتی درباره بخش چند نفره بازی Death Stranding

شایعاتی درباره بخش چند نفره بازی Death Stranding

وی جی مگ: چند روز بیشتر تا شروع نمایشگاه E3 2018‌ باقی نمانده و یکی از عناوینی که بسیاری انتظار آن را می‌کشند، بازی Death Stranding است که گفته شده نمایشی را در کنفرانس سونی تجربه می‌کند. با این وجود به تازگی شایعاتی درباره بخش چند نفره بازی Deaths Stranding منتشر شده که البته هنوز تایید نشده و منبع درستی نیز ندارد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا این شایعه توضیح داده که وسایل نقلیه مختلف، گجت‌ها و اسلحه‌های متنوعی در بازی از بازه‌های زمانی مختلف پیدا می‌شود. از تپانچه گرفته تا شمشیر انرژی طبق این شایعه در بازی Death Stranding‌یافت می‌شوند. طبق اطلاعات به دست آمده بچه به نمایش در بازی نقشی کلیدی در داستان دارد و تنها یکی از آن در ساخته کوجیما وجود دارد و دلیل اصلی تداخل زمانی و رفتن به دنیاهای موازی است که بخش چند نفره بازی را شکل می‌دهد. زمانی که گیمر به انتهای بازی می‌رسند این گزینه را در اختیار دارند که بچه را کشته بخش چند نفره را برای همیشه به پایان برسانند یا آن را زنده نگه دارند و کار خود را در بخش چند نفره ادامه دهند.

بخش دیگری از این شایعه توضیح داده که دنیاهای موازی حاضر در بازی باعث می‌شوند که انتخاب‌های گیمرها روی دنیای یکدیگر تاثیر مستقیم داشته باشد. در همین راستا گفته شده ساختار PvP بازی ارتباط مستقیمی با حضور گیمرها در دنیاهای موازی دارد. در نهایت باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شایعه جدید توضیح داده انتشار بازی Death Stranding در ابتدای سال 2020 صورت می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − پنج =

  • “زمانی که گیمر به انتهای بازی می‌رسند این گزینه را در اختیار دارند که بچه را کشته بخش چند نفره را برای همیشه به پایان برسانند یا آن را زنده نگه دارند و کار خود را در بخش چند نفره ادامه دهند.”

    این بخش رو درک نمیکنم یعنی یک نفر میتونه بخش چند نفره رو برای همه از دست رس خارج کنه!!!!

    • هنوز به صورت دقیق این موضوع مشخص نیست اما شایعه مورد نظر در اصل میگه که زنده بودن یا نبودن بچه روی بخش چند نفره گیمر تاثیر داره. یعنی اگر گیمر بچه رو از بین ببره بخش چند نفره براش از دسترس خارج میشه، به دیگران ارتباطی نداره