اخبار بازی

شایعاتی درباره ساخت نسخه جدید Splinter Cell

وی جی مگ: به تازگی یکی از کسانی که اطلاعات داخلی کمپانی‌های مختلف را در اینترنت منتشر می‌کند توئیتی را ثبت کرده که نشان می‌دهد مایکروسافت برای تعدادی بازی با ناشر‌های مختلف قرارداد تبلیغاتی امضا کرده. یکی از این بازی‌ها که مدت زیادی است شایعات مختلفی درباره آن منتشر شده، نسخه جدید Splinter Cell است. بازی که هنوز توسعه آن از سوی Ubisoft تایید نشده اما بسیاری از کارشناس‌ها انتظار دارند که اکنون مراحل ساخت آن دنبال شود.

به گزارش وی جی مگ، در این توئیت توضیح داده شده که بازی‌های Borderlands 3، Cyberpunk 2077، Splinter Cell، Battlefield 5، Madden و Anthem شامل طرحی هستند که میان مایکروسافت و ناشرهای مختلف برای انجام تبلیغات به ثبت رسیده. از سوی دیگر شایعاتی به دست آمده که صحبت از حضور Shadow of the Tomb Raider و The Division 2 در این فهرست دارد. در همین راستا شایعاتی نیز به وجود آمده که مایکروسافت قصد دارد تمامی این بازی‌ها را روی Xbox One X در نمایشگاه E3 2018 به نمایش در آورد.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که هیچکدام از اطلاعات ارائه شده از سوی مایکروسافت یا کمپانی‌های دیگر تایید نشده و شاید شایعاتی باشند که در نهایت به حقیقت تبدیل نشوند.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =