اخبار بازی

شایعات عنوان Star Wars Battlefront 3 نادرست است

امروز اطلاعات یک عنوان جدید از سری Star Wars به صورت آنلاین منتشر شد، اما متأسفانه جعلی است.

همانطور که می دانید، در روز گذشته، شایعاتی درمورد دنباله ای از Star Wars Battlefront 2 با نام Star Wars Battlefront 3 در سطح نت پخش شد، با این حال، این پروژه هرگز نوری از روز را نخواهد دید.

امروز، به نظر می رسید که قرار است همچی با اپلود بازی در SteamDB تغییر کند. به عبارت دیگر ، هنگامی که لیست SteamDB منتشر شد، به نظر می رسید EA قصد دارد بازی را احیا کند و آن را به عنوان باشکوهی که در ذهن دارد برساند اما متأسفانه، این اتفاق نمی افتد.

این فهرست از طریق SteamDB اقای Pavel Djundik منتشر شد. در این لیست، استودیویی به نام Haze Studios ذکر شده که اصلا وجود خارجی ندارد، نامگذاری شده است، که اولین علامت فیک بودن اطلاعات است. نشانه دوم این بود که پوستر که همراه این لیست است از STAR WARS Battlefront: Elite Squadron در سال 2009 بود.

چندی پس از این اتفاق، SteamDB به این سردرگمی پایان داد و پست را پاک کرد و اعلام کرد که این لیست “جعلی است و رسمی نیست”. پس از ان لیست جدیدی به  عنوان معرفی نشده از Star Wars منتشر شد.

البته این احتمال وجود دارد که این عنوان از Star Wars یک روز تولید شود اما فعلاً دلیلی برای باور کردن آن در امروز وجود ندارد.

منبع : comicbook

برچسب‌هاEA star wars battlefront 2
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − پنج =