اخبار بازی

شایعه: احتمال وجود بتل رویال در Call of Duty: Modern Warfare

شایعه: احتمال وجود بتل رویال در Call of Duty: Modern Warfare 1

وی جی مگ: براساس شایعه جدیدی که مطرح شده به نظر می‌رسد عنوان Call of Duty: Modern Warfare شامل بخش بتل رویال خواهد بود. از زمانی که این شایعه در سطح اینترنت منتشر شده توسعه‌دهنده این بازی یعنی استودیو Infinity Ward به آن واکنش نشان داده و در حالی که آن را تایید یا تکذیب نکرده، اظهار کرد هیچ نظری در این مورد ندارد.

به گزارش وی جی مگ، چنل یوتیوب TheGamingRevolution مدعی شده که به گفته یک منبع ناشناس، بخش بتل رویالی برای جدیدترین نسخه مجموعه Call of Duty در حال توسعه است. به گفته این منبع بخش مورد بحث از تعداد 152 پلیر پشتیبانی می‌کند که در نوع خود بسیار چشمگیر است. نقشه آن نیز نه تنها دو برابر بلکه سه برابر نقشه بخش بتل رویال Black Ops 4 با نام Blackout بوده که بسیار بزرگ و قابل توجه است. هم‌چنین پشتیبانی از 152 پلیر هدف نهایی استودیو Infinity Ward نبوده و این استودیو در تلاش است تا این بخش محصول خود توانایی پشتیبانی از 200 پلیر را داشته باشد.

ناگفته نماند این اطلاعات در حال حاضر هم غیررسمی بوده و هم در تضاد با اطلاعات قبلی است که از بازی منتشر شده بود. گزارشات قبلی حاکی از آن بودند که در Call of Duty: Modern Warfare شاهد حضور بخش بتل رویال نخواهیم بود. بنابراین باید تا انتشار جزئیات رسمی از سوی سازندگان و کمپانی Activision منتظر بمانیم. عنوان مورد بحث در تاریخ 25 اکتبر 2019 (3 آبان 98) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هشت =