اخبار بازی

شایعه | احتمال کاهش قیمت XBOX One

شایعه | احتمال کاهش قیمت XBOX One 1

چند روزی ست که آمار و ارقام، همه و همه به نفع PS4 پیش می رود و سایتها و افراد مختلف نیز از پیروزی PS4 در فروش و در دراز مدت سخن می گویند. چند هفته پیش هم آنالیزور معروف دنیای گیم آقای مایکل پکتر در برنامه خود گفت که یکی از راه حلهای  مایکروسافت در بلند مدت کاهش قیمت XBOX One می باشد تا بتواند بازار را در دست خود بگیرد و از PS4 پیش بیافتد. در همین حال یک منبع  که از افشای نام خود سر باز زده است خبر از کاهش 50 دلاری کنسول XBOX One در انتهای ماه مارچ داده است. البته این خبر هنوز در حد شایعه است و هنوز هیچ تایید رسمی از طرف مایکرو صورت نگرفته است. با وجود اینکه در انتهای ماه مارچ این کنسول تازه 5 ماهه می شود بعید به نظر می رسد این گمانه زنی یا پیش بینی درست باشد. ولی با احوالاتی که XBOX One  در حال حاضر دارد و نحوه و میزان فروش آن این موضوع کمی شک بر انگیز نیز است. باید تا ماه مارچ صبر نمود.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − یازده =

  • در این باره باید یه فکر اساسی بشه…
    از نسل هفتم دیگه من دنبال کنسول ها نرفتم و آخرین دسته ای که تو دستم بود واسه ps2 بود.
    بعد از ps2 که وارد نسل هفتم شدیم قیمت ها به طرز وحشتناکی بالا رفت و منم دیگه جرئت ندارم به فامیل هام بگم از خارج واسم بیارن.
    در حال حاضر فقط pc هست که به دادم رسیده تا از دنیای گیم عقب نمونم :-((

  • کم نمیکنه مگر اینکه کینکت رو ازش حذف کنه(خیلی ها هم شاکین از همین داستان کینکت که اجبارا باید بگیرن)

    اون موقع شاید تا 70 تا هم کم کنه که البته همون 50 تا منطقی تره..

  • درود اقا میثم من یه پیشنهاد داشتم بهتر بگم یه درخواست اقا 30 دی ماه که امتحان ها تموم میشه یه 100 درجه توپ بدید بیرون که خداییش حال کنیم لطفا ممنون.

  • در هر صورت توی ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت.
    انقدر وارد کننده های ایران مرد تشریف دارن که بیا و ببین. تازه عید تموم شده و میخوان عیدی های ملت رو بزنن به جیب. اونوقت بیان ارزونشم بکنن؟؟؟

    البته تو حالت بین المللی هم فکر نکنم مایکرو 5 ماهه بیاد دراپ بزنه. اونم کنسولی که داره خوب میفروشه. شاید یک سال طول بکشه. این بنده خدا فکر کنم کرسی شعر فرموده. شب عید کریسمس شده و جلب توجه کردن نتیجه میده.