اخبار بازی

شایعه: ارائه سرویس Spotify برای Xbox One؟

شایعه: ارائه سرویس Spotify برای Xbox One؟

در سال‌های گذشته سرویس‌های مربوط به موسیقی مانند Spotify راه خود را به کنسول‌ها باز کردند. این برنامه‌ها این امکان را به گیمر می‌دهند که ضمن بازی کردن به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهند.

حالا به نظر می‌رسد که سرویس بسیار محبوب Spotify شاید در راه Xbox One باشد. بر اساس تصویری که توسط یکی از کاربران وب سایت ردیت منتشر شده است به نظر می‌رسد که Spotify مراحل تست خود را برای عرضه روی Xbox One طی می‌کند و یکی از مسئولان قسمت Xbox در مایکروسافت یعنی Major Nelson در حال تست این برنامه است.

در حال حاضر هیچ تایید رسمی مبنی بر وجود این برنامه برای Xbox توسط مایکروسافت انجام نشده است اما عرضه این سرویس برای کنسول مایکروسافت نکته چندان عجیبی نیست چون ویندوز 10 به صورت کامل از این برنامه پشتیبانی می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید Spotify در سال 2015 با قراردادی انحصاری برای PS4 و PS3 عرضه شد. عرضه Spotify برای Xbox One می‌تواند به این معنی باشد که قرارداد انحصاری سونی با Spotify به اتمام رسیده یا به پایان مدت زمان خود نزدیک می‌شود.

منبع

برچسب‌هاmicrosoft PS4 sony Spotify xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 11 =

  • دوستاني كه اسپاتيفاي دارن بدونن كه براي اينكه اهنگاي تو گوشيتون رو بخواين رو ps4تون اجرا كنيد بايد هم گوشيتون و هم پلي ٤ تون به فيلتر شكن وصل باشه تا بتونين اهنگا رو پلي كنيد
    رو ps4 بدون vpn اصلا وارد اسپاتيفاي نميشه…
    نميدونم چرا فيلتر شده ولي خلاصه اگه علاقه به اين كار دارين لازم دونستم بگم?(البته جا داره بگم اپل موزيك نسبت به اسپاتيافاي خيلي بهتره??)