اخبار بازی

شایعه: انتشار Battlefield Bad Company 3 در سال 2018

می‌دانیم که سال آینده میلادی نوبت به Battlefield می‌رسد که از سوی EA به رقابت با Call of Duty و Activision برود اما هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که قسمت جدید این مجموعه با چه رویکردی در حال ساخت است. با توجه به اینکه Battlefield 1 در شرایطی غیر منتظره معرفی شد حالا می‌توان انتظار هر چیزی را برای سال آینده داشت.

در همین راستا شایعات جدیدی منتشر شده که به احتمال انتشار قسمت جدید مجموعه محبوب Battlefield Bad Company در سال 2018 دارد. مجموعه‌ای جانبی از سری Battlefield که آخرین قسمت آن در سال 2010 میلادی منتشر شده بود. شایعه جدید از سوی المایتی‌دک منتشر شده که پیش‌تر اطلاعات دقیق Battlefield 1 را پیش از معرفی فاش کرده بود. به نظر می‌رسد که قسمت جدید Battlefield Bad Company در ویتنام دنبال شده و تمرکز خود را روی درگیری‌های کوچک‌تری نسبت به قسمت اخیر مجموعه می‌گذارد.

بخش دیگری از این شایعه به پرداخت درون برنامه‌ای و حضور نداشتن آن در Battlefield جدید اشاره دارد. مسئله‌ای که با توجه به فاجعه Star Wars Battlefront 2 قابل انتظار بود. نهایتا باید این مسئله را در نظر گرفت که تمامی این اطلاعات در سطح شایعه بوده و هنوز هیچ واکنشی از سوی EA به آن صورت نگرفته.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + چهارده =