اخبار بازی

شایعه: بازسازی L.A. Noire در دست ساخت است

شایعه: بازسازی L.A. Noire در دست ساخت است

هر دفعه شایعاتی در مورد ساخت بازی‌های مربوط به راکستار پخش می‌شود، باید به این نیز توجه داشت که به احتمال فراوان این شایعه تکذیب خواهد شد. شاید Bully 2 بزرگترین مثال بارز این مسئله باشد.

حالا به نظر می‌رسد که بر اساس شایعات نسخه بازسازی شده L.A. Noire برای PS4، Xbox One و Nintendo Switch در حال ساخت است و پشتیبانی از دوربین اول شخص نیز به آن اضافه خواهد شد. یک منبع داخلی به اسم Yan2295 که بیشتر به خاطر فاش کردن اطلاعات بازی‌های راکستار معرف است، قبلا در ماه ژانویه خبر ساخت این بازی را منتشر کرده بود. همچنین در آن مقطع زمانی اینکه اگر بازی برای Nintendo Switch عرضه شود مورد بحث قرار گرفته بود. راکستار معمولا بازی‌های خود را برای پلتفرم‌های نینتندو عرضه نمی‌کند.

همچنین بعد‌ها شایعاتی نیز بر این مبنی منتشر شد که این بازی در اواخر تابستان سال جاری منتشر خواهد شد. حالا Comicbook.com که توسط سه منبع معتبر خبری پشتیبانی می‌شود تایید کرده که نسخه بازسازی شده این اثر در حال ساخت است. در کنار بازسازی، قابلیت‌های VR برای Playstation VR مورد تست قرار گرفتند. اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نشده اما همیشه در ذهن داشته باشید تا تایید نهایی راکستار این خبر تنها یک شایعه خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − هفت =