اخبار بازی

شایعه: بازی جدید FromSoftware ارتباطی به Bloodborne 2 ندارد

شایعه: بازی جدید FromSoftware ارتباطی به Bloodborne 2 ندارد

وی جی مگ: امروز دومین منبع غیررسمی نیز تایید کرد ک بازی جدید FromSoftware ارتباطی به Bloodborne 2 ندارد و هنوز مشخص نیست که حتی قرار است در کدامیک از کنفرانس‌های E3 2018 معرفی شود.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار در جریان The Game Award بود که استودیو FromSoftware تیزری 30 ثانیه‌ای را از ساخته خود منتشر کرد اما هیچ اطلاعاتی از جمله نام آن را در اختیار مخاطب‌ها قرار نداد. تنها چیزی که در این تیزر مشخص بود، جمله Shadows Die Twice است که هنوز مشخص نشده به چه بازی ارتباط دارد. در انجمن اینترنتی ResetERA و توئیتر برخی منابع غیر رسمی تایید کرده‌اند که این بازی به BloodBorne 2 هیچ ارتباطی ندارد و با نزدیک شدن به زمان برگزاری E3 2018 اعلام می‌کنند که حتی در چه کنفرانسی معرفی می‌شود.

با این حال شایعه‌ای که از همین حالا شنیده می‌شود این است که شاید اینبار سونی به جای رفتن به سراغ سفارش ساخت Bloodborne 2 تصمیم گرفته دیگر انحصاری خود که از سوی FromSoftware توسعه پیدا کرده یعنی Demon’s Souls را به زندگی بازگرداند. از سوی دیگر این شایعه نیز وجود دارد که بازی جدید سازندگان Dark Souls قسمتی دیگر از مجموعه Tenchu است که سال‌هاست خبری از آن نیست. منابع غیررسمی امروز اعلام کردند که بازی جدید استودیو FromSoftware نه تنها BloodBorne 2 نیست بلکه در انحصار پلتفرم خاصی نیز قرار ندارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =