اخبار بازی

شایعه: بازی جدید Naughty Dog برای PS5

شایعه: بازی جدید Naughty Dog برای PS5 1

یک شایعه عجیب و البته جذاب روی نت منتشر شده است که Naughty Dog سازنده Uncharted  و The Last of Us در حال کار بر روی یک IP اختصاصی برای PS5 ‌است. بازی که طبق شایعه اسم آن Stray’s Cross است و یک بازی اول شخص و اکشن ادونچر است که حال و هوایی steampunk گونه دارد.

این ایده که دولوپر اختصاصی کمپانی سونی در حال کار بر روی یک بازی جدید است بسیار هیجان انگیز است خصوصا اینکه ناتی داگ در حال استراحت دادن به IP محبوب سونی یعنی Uncharted است. ولی تنگران کننده این است که این خبر و یا بهتر بگوییم شایعه از طرف یکی از لیک کننده های معروف یعنی 4chan‌منتشر شده است که یک شمشیر دو لبه است و احتمال فیک بودن آن نیز می رود.

شایعات می گویند که Stray’s Cross اسم اصلی این بازی نیست و فقط یک کد نیم برای بازی اکشن ادونچر و اول شخصی ست که ناتی داگ در حال ساخت آن است. طبق شایعات دو قهرمان در بازی حضور دارند، یکی از آنها یک زن دانشمند است که بسیار با استداد است و در زمینه علوم فضایی ید طولایی دارد و دیگری یک کارگر ساختمانی دستگیر شده به خاطر کمک به دوستش در درگیری با پلیس است.

به گفته شخص منتشر کننده این اخبار بازی حول حوش داستانی ست که رازها و اتفاقاتی ست که در آخرین سالهای جامعه بشری مدرن حادث شده و داستان از جایی شروع می شود که هر دو قهرمان بازی به صورت تصادفی همدیگر را ملاقات می کنند و مجبور می شوند با یکدیگر همکاری کنند.

تمامی این شایعات توسط سورسی از داخل خود کمپانی ناتی داگ به بیرون درز کرده و این اتفاق بعد از آخرین ملاقات سران Sony و ناتی داگ افتاده است. باید توجه داشت که تمامی اینها می توانن هم درست باشند و هم غلط.

نظر شما چیست؟ آیا با یک آی ی جدید از ناتی داگ موافقید یا همان آی پی های قبلی را ترجیح می دهید؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × دو =