اخبار بازی

شایعه: بازی Call of Duty 2019 برای PS5 عرضه می‌شود

شایعه: بازی Call of Duty 2019 برای PS5 عرضه می‌شود

وی جی مگ: صحبت‌ها راجع به عرضه نسل بعدی کنسول‌ سونی یعنی PS4 تمامی ندارد. بسیاری معتقد هستند تا قبل از پایان سال 2020 یا 2021 نباید منتظر نسل نهم کنسول خانگی سونی باشیم اما حال یک شایعه جدید سرنخ‌هایی را در این خصوص ارائه می‌کند. شایعه‌ای که مدعی شده بازی Call of Duty 2019 برای PS5 عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، براساس آگهی شغلی منتشر شده به نظر می‌رسد استودیو Infinity Ward به دنبال استخدام افراد جدید برای کار روی نسخه بعدی بازی Call of Duty است که برای نسل بعدی کنسول سونی در حال توسعه است. این آگهی شغلی به دنبال جذب یک داستان‌سرا بوده اما قسمتی از آن که توجهات را به خود جذب می‌کند بدین شرح است «برای کار روی بازی جدید، مهیج و معرفی نشده به تیم درخشان صنعت ویدئوگیم محلق شوید. بازی که برای چند پلتفرم نسل بعدی در حال ساخت است.»

اگر کمی با دقت به مسئله نگاه کنیم متوجه می‌شویم که نسخه بعدی این سری شوتر یعنی Call of Duty 2019 که توسط استودیو Infinity Ward تولید می‌شود پروژه‌ای جدید و معرفی نشده است. زیرا تاکنون تمامی تمرکز شرکت Activision به دو بازی Call of Duty: WWII و Black Ops 4 اختصاص داشته است. با توجه به اینکه در این آگهی شغلی چندان اشارتی به کنسول جدید XBOX نشده بنابراین تمرکز اصلی بازی Call of Duty 2019 برای PS5 اختصاص یافته است.

در حال حاضر تمامی این موارد در حد شایعه بوده و احتمال اینکه کنسول PS5 در سال آینده منتشر شود بسیار کم است. اگرچه بین نسلی بودن Call of Duty 2019 شاید چندان دور از انتظار نباشد اما در هر صورت بهتر است منتظر انتشار اخبار رسمی بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − دو =