اخبار بازی

شایعه: بازی Death Stranding در سال 2019 عرضه می‌شود

شایعه: بازی Death Stranding در سال 2019 عرضه می‌شود

وی جی مگ: چنان‌چه مشتاق هر چه زودتر بازی در دست ساخت هیدئو کوجیما هستید شعبه بریتانیا آمازون مدعی شده بازی بازی Death Stranding در سال 2019 عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این فروشگاه بازی را برای پیش‌فروش در سایت خود لیست کرده و تاریخ عرضه آن را برابر 29 مارچ 2019 اعلام کرده است. تاریخ انتشار اعلام شده توسط خرده‌فروش‌ها همواره با شک و تردید همراه است و حال ساخته Kojima Productions نیز از این قاعده مستثنی نیست. نکته دیگری که باعث می‌شود به این خبر بیشتر به چشم یک شایعه نگاه شود بدین شرح است که Amazon UK پیش از این نیز بازی The Last of Us Part 2 را برای عرضه در تاریخ مشابه 29 مارچ 2019 لیست کرده بود. باید توجه کرد که بازی‌ها معمولا در روز سه‌شنبه منتشر می‌شوند حال آن که 29 مارچ مصادف با روز جمعه است. باید توجه کرد هنگامی که آمازون بازی جدید عرضه نشده‌ای را به لیست عناوین خود اضافه می‌کند معمولا تاریخ اعلام شده را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. البته معمولا دیگر خرده‌فروش‌ها تاریخ 31 دسامبر (آخرین روز سال) را برای این‌گونه موارد استفاده می‌کنند.

در حالی که Death Stranding در E3 2016 معرفی شد هنوز اطلاعات چندانی از ساخته جدید کوجیما منتشر شده و تنها به تازگی بخش‌هایی اندک از گیم‌‎پلی بازی را در E3 2018 مشاهده کردیم. کوجیما پیش از این در TGS 2016 اظهار کرده بود بازی او تا قبل از المپیک سال 2020 و به طور دقیق‌تر تا قبل از اکران انیمه Akira که قرار است در سال 2019 اکران شود انتشار خواهد یافت. حال باید دید عرضه بازی Death Stranding در سال 2019 مورد تایید سازندگان و ناشر آن قرار می‌گیرد یا خیر.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =