اخبار بازی E3 2018

شایعه: بازی Dying Light 2 در E3 2018 معرفی می‌شود

شایعه: بازی Dying Light 2 در E3 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: هنوز بیش از دو هفته تا شروع E3 2018‌ باقی مانده و به نظر می‌رسد که شایعات موجود برای عناوینی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، تمام شدنی نیست. شایعاتی که نشان می‌دهند احتمالا بازی Dying Light 2 در E3 2018 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر می‌دانیم که استودیو Techland مشغول کار روی یک پروژه جدید است و تصمیم دارد که آن را طی هفته‌های آینده معرفی کند. بازه زمانی که نشان می‌دهد بازی بعدی این استودیو به احتمال فراوان در جریان E3 2018 رونمایی می‌شود. با این حال آنها چندی پیش امتیاز Call of Juarez را نیز به دست آوردند و حالا باید دید که آیا روی قسمت جدیدی از این مجموعه بازی کار می‌کنند یا تصمیم به معرفی بازی Dying Light 2 در E3 2018 دارند.

در همین راستا وبسایتی لهستانی به تازگی توضیح داده که استودیو Techland در حال حاضر مشغول آماده‌سازی یک تریلر از پروژه معرفی نشده خود برای E3 2018 است. زمانی که از آنها درباره وضعیت Dying Light Bad Blood که روی حالت بتل رویال تمرکز دارد و Dying Light 2 سوال پرسیده شده، در جواب به احتمال بالای آن اشاره کرده‌اند. با توجه به اینکه تیمی دیگر روی بسته اضافه شونده Dying Light Bad Blood کار می‌کنند، بعید نیست که تیم اصلی Techland مشغول ساخت بازی Dying Light 2 باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =