اخبار بازی

شایعه: بازی Halo Infinity در E3 2018 معرفی می‌شود

شایعه: بازی Halo Infinity در E3 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: شایعات جدید باز هم از حضور قسمت جدید سری Halo با نام بازی Halo Infinity در E3 2018 خبر می‌دهند. آقای Matt Booty از شرکت مایکروسافت اخیرا در رابطه با این موضوع صحبت کرده که فرنچایز‌های این شرکت بزرگ برای پیشرفت نیاز به اعمال ریسک دارند. و این دقیقا استراتژی و برنامه‌ای است که کمپانی مایکروسافت برای E3 پیش‌رو دارد. در همین راستا خبرها حاکی از معرفی نسخه جدید Gears of War در مراسم هفته آینده است.

به گزارش وی جی مگ، آن طور که پیداست فرنچایز مذکور البته تنها بازی نخواهد بود که در کنفرانس E3 مایکروسافت معرفی می‌شود. در حالی که احتمال می‌رود Halo 6 سال آینده معرفی شود شاید شرکت مایکروسافت از بازی جدیدی از این فرنچایز شوتر علمی تخیلی تحت عنوان Halo Infinity در E3 2018 رونمایی کند.

این موضوع توسط Brad Sams نویسنده وبسایت Thurott.com در توییتر مطرح شده. وبسایتی که در گذشته شایعات زیادی را در رابطه با عناوین مایکروسافت مخابره می‌کرد که بسیاری از آن‌ها درست بودند البته این پیش‌بینی‌ها همیشه صد در صد صحت نداشتند. حال این شخص در توییتر مدعی شده که احتمال دارد شرکت مایکروسافت هفته آینده از بازی جدیدی از این سری تحت نام Halo Infinity رونمایی کند.

در حال حاضر تمامی اطلاعات مطرح شده در حد شایعه بود و به هیچ وجه نمی‌‌توان آن‌ها را تایید کرد. اما اصلا دور از انتظار نیست شرکت مایکروسافت بخواهد قبل از معرفی و عرضه Halo 6 در سال آینده، نسخه‌ای فرعی از این سری را در سال جاری منتشر کند.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =