اخبار بازی

شایعه: بازی Marvel vs Capcom Infinite Uncanny Edition در ساخت است

بازی Marvel vs Capcom Infinite Uncanny Edition

وی جی مگ: بازی Marvel Vs Capcom Infinite سال پیش منتشر شد ولی نتوانست طرفداران این بازی را کاملا راضی کند. یکی از علت‌های نارضایتی طرفداران، نبود بعضی از کارکترهای معروف مانند Wolverine و Magneto بود و دلیل دیگر نبود محتواهای کافی مانند بازی Marvel Vs Capcom 3 بود.

به گزارش وی جی مگ، هیچ خبری از نسخه بعدی این بازی در E3 امسال نشد و خیلی‌ها فکر کردند که قرار نیست به این زودی‌ها نسخه جدیدی از این بازی ساخته شود ولی به نظر می‌رسد که شرکت Capcom به فکر ساختن نسخه جدید این بازی است.

شایعه‌هایی مبنی بر ساخت یک نسخه Uncanny Edition از Marvel Vs Capcom Infinite وجود دارد که قرار است اواخر امسال منتشر شود. گزارش‌ها می‌گویند که که شرکت Capcom قرار است این بازی را مانند بازی Street Fighter V Arcade Edition به‌روز کند و کارکترهای جدیدی به این بازی اضافه کند. همچنین قرار است داستانی جدید به بازی اضافه شود که با داستان اصلی درهم آمیخته خواهد شد. با توجه به نام بازی می‌توان فهمید که قرار است شخصیت‌های X-Men نیز به بازی اضافه شود. علت‌هایی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را دلیل‌های خوبی برای احیای دوباره این بازی دانست.

دلیل اول این است که شرکت Capcom وقت زیادی برای استراحت ندارد. بازی‌ Okami HD برای کنسول Nintendo Switch منتشر می‌شود. همچنین بازی Mega Man 11 برای کنسول‌ها و PC در اکتبر امسال منتشر خواهد شد. به غیر از این بازی‌ها، بازی Monster Hunter World نیز قرار است برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود. بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 نیز در دست توسعه هستند و تا سال 2019 عرضه نمی‌شوند. پس یک جای خالی برای یک سورپرایز وجود دارد که بهترین گزینه نسخه Uncanny Edition بازی Marvel Vs Capcom Infinite است.

علت دوم این است که شرکت Razer به تازگی یک Fight Stick برای بازی Marvel Vs Capcom Infinite معرفی کرده که اواخر تابستان عرضه می‌شود. از آنجایی که از محبوبیت این بازی بعد از عرضه کم شده چرا باید شرکت Razer چنین ریسکی بکند و دسته‌هایی مخصوص این بازی بسازد؟ حتما دلیل آن این است که آن‌ها منتظر یک رونمایی از این بازی‌ هستند یا اینکه طرفدار بزرگ این بازی هستند!

در آخر می‌توان به یکی شدن شرکت‌های Fox و Disney اشاره کرد. در جایی که Mickey Mouse ساخته شده می‌توان مشغول ساخت یک عنوان Crossover برای X-Men و Fantastic Four شد. کار ساخت بازی تقریبا به پایان رسیده فقط باید منتظر بمانیم تا ببنیم که شخصیت‌های X-Men در این نسخه‌ خواهند بود یا خیر.

به نظر می‌رسد که این یک اقدام خوب است چرا که به این بازی یک فرصت دوباره داده می‌شود تا شانس خود را برای فروش بیشتر امتحان کند. همچنین پلیر‌ها این شانس را خواهند داشت تا با شخصیت‌های بیشتری به بازی کردن پردازند. بازی Marvel Vs Capcom Infinite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − پانزده =