اخبار بازی

شایعه: تاخیر در عرضه بازی SoulCalibur 6 تا سال 2019

شایعه: تاخیر در عرضه بازی SoulCalibur 6 تا سال 2019

وی جی مگ: کمپانی Bandai Namco‌ بارها اعلام کرده بازی SoulCalibur 6 امسال منتشر می‌شود اما اکنون ماه ژوئن را پشت سر می‌گذاریم و فعلا خبری از تاریخ عرضه دقیق این بازی نیست. این مسئله را نیز باید در نظر گرفت که در حال حاضر برنامه عرضه بازی‌ها در سال 2018 به شدت شلوغ است.

به گزارش وی جی مگ، گزارش‌های متعددی طی 24 ساعت گذشته منتشر شده و حتی پشتیبانی آمازون به مشتری‌های خود که بازی SoulCalibur 6 را پیش‌خرید کرده‌اند، گفته که عرضه بازی در تاریخ 8 ژانویه 2019 صورت می‌گیرد. با توجه به این مسائل می‌توان انتظار تاخیر در عرض بازی SoulCalibur 6‌ را داشت.

هنوز کمپانی Bandai Namco به این شایعات واکنشی نشان نداده اما با توجه به منابع این خبر که یکی از آنها آمازون است، انتظار می‌رود که به زودی تاخیر در عرضه بازی SoulCalibur 6 تا سال 2019 میلادی اعلام شود. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که هشتم ژانویه سال آینده میلادی روز سه‌شنبه است که معمولا به عنوان روزی شناخته می‌شود که بازی‌های مهم در آن منتشر می‌شوند. نهایتا باید منتظر ماند و دید که بالاخره عرضه بازی SoulCalibur 6 به تاریخی موکول می‌شود. این احتمال را نیز باید در نظر گرفت که شایعات مورد اشاره واقعیت نداشته و نهایتا ششمین قسمت از مجموعه بازی محبوب Bandai Namco در جریان سال میلادی جاری منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − هفت =