اخبار بازی

شایعه: تاریخ رونمایی بازی جدید Rocksteady مشخص شد

شایعه: تاریخ رونمایی بازی جدید Rocksteady مشخص شد

وی جی مگ: خبری از معرفی بازی جدید هیچکدام از دو استودیو Rocksteady و شعبه مونترال Warner Bros که روی مجموعه Batman Arkham کار کرده‌اند نیست اما به تازگی اطلاعاتی در اینترنت لو رفته که نشان می‌دهد احتمالا انتهای هفته جاری باید شاهد رونمایی از بازی جدید Rocksteady باشیم.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Outlaws در تاریخ 26 آپریل به شکل رسمی معرفی می‌شود. تصویری که در پایین آن نام DC Comics و Epic Games دیده می‌شود. مسئله‌ای که شاید به آثار تاثیر گرفته از کتاب‌های مصور DC ارتباط داشته باشد و از سویی برای ساخت آن موتور گرافیکی Unreal Engine مورد استفاده قرار گرفته باشد.

با توجه به شباهت‌های موجود میان طراحی این تصویر تبلیغاتی و مجموعه Batman Arkham برخی اعتقاد دارند که Outlaws در اصل همان بازی جدید Rocksteady است که می‌دانیم ارتباط مستقیمی به Superman نداشته و از طرفی ممکن است از ساختار کلی آثاری همچون Destiny در طراحی آن استفاده شده باشد.

با این حال نباید فراموش کرد که منبع این شایعه وبسایت 4chan است و اعتبار زیادی به محتواهای آن نمی‌توان اختصاص داد. وبسایتی که در گذشته نیز شایعات بسیاری پیرامون بازی Superman توسط کاربرهای آن شکل گرفته بود اما همگی تکذیب شدند.

شایعه: تاریخ رونمایی بازی جدید Rocksteady مشخص شد 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 13 =