اخبار بازی

شایعه: تاریخ عرضه بازی Dreams لو رفت

شایعه: تاریخ عرضه بازی Dreams لو رفت

وی جی مگ: عنوان در دست ساخت استودیو Media Molecule یعنی بازی Dreams مدت‌هاست در حال تولید بوده و هم‌چنان زمان انتشار آن مبهم و نامشخص است. در حالی که سازندگان بازی پیش از این اعلام کرده بودند بازی قطعا در سال 2018 منتشر خواهد اما هم‌چنان خبری از آن نبوده است. حال لیست منتشر شده توسط Amazon Italy ممکن است تاریخ عرضه بازی Dreams را فاش کرده باشد.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات لو رفته تاریخ عرضه بازی Dreams به صورت فیزیکی و دیجیتالی برابر 22 فوریه 2019 (3 اسفند 97) اعلام شده است. اگرچه این تاریخ در نگاه اول چندان دور از انتظار نیست اما دو نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. اول این‌ که پروسه تولید Dreams بسیار طولانی شده و هم‌چنان نیز هیچ اطلاعات رسمی از جانب Media Molecule به اشتراک گذاشته نشده که بیان دارد این اثر به مراحل نهایی توسعه خود نزدیک شده است. بنابراین انتظار می‌رود در مراسم PlayStation Experience که در ماه دسامبر برگزار می‌شود جزئیاتی در این باره به اشتراک گذاشته شود.

مورد دوم نیز بدین شرح است که تاریخ عرضه اعلام شده برای Dreams دقیقا مصادف است با یکی دیگر از عناوین انحصاری شرکت سونی یعنی Days Gone که توسط استودیو Bend در حال ساخت قرار دارد. باید توجه کرد که Dreams و Days Gone دو بازی کاملا متفاوت برای مخاطبین منحصر به فرد خود هستند و هیچ توجیحی وجود ندارد که سونی بخواهد دو بازی بزرگ و مهم خود را دقیقا در یک تاریخ منتشر کند. بنابراین تا زمان انتشار اطلاعات رسمی توسط سازنده یا ناشر Dreams، بهتر است تمامی متن این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + شش =