اخبار بازی

شایعه جدید در مورد عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای Xbox One

شایعه جدید در مورد عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای Xbox One

مدت‌هاست که شایعات زیادی در مورد عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای پلتفرم‌های دیگر به خصوص Xbox One شنیده می‌شود. دلیل اصلی این شایعات انتشار و ساخت بازی توسط اکتیویژن باشد. سونی و اکتیویژن هیچگاه در مورد انحصاری بودن کامل این اثر برای PS4 صحبتی به میان نیاوردند.

به تازگی فروشگاه Base.Com این بازی را برای فروش روی Xbox One در تاریخ 8 دسامبر لیست کرده است. آیا این تاریخ حقیقت دارد. تنها منبع که می‌تواند حقیقی بودن این خبر را به صورت رسمی تایید کند شرکت اکتیویژن است که تا به امروز نسبت به این مسئله سکوت کرده است. این سکوت باعث شده تا بسیاری از رسانه‌ها معتقد باشند Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به صورت انحصار زمانی برای PS4 منتشر شده و به زودی باید منتظر خبر تایید رسمی عرضه این بازی برای Xbox One و یا حتی پلتفرم‌های دیگر باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + هفت =

  • سال گذشته که cod iw اومد و mwr باهاش بود گفتم امکان نداره این بازی به صورت تکی نیاد. غیر ممکن بود که نیاد. اکتیویژن از گوشت پشه کباب کوبیده میگیره. اینم که سال پیش معرفی شد گفتم انکان نداره برای پلتفرمای دیگه نیاد. الانم میگم. روی وان و یا حتی سوییچ هم امکان داره بیاد. حتی روی pc