اخبار بازی E3 2018

شایعه: حضور بتمن و سوپرمن در بازی Superman Worlds Finest

شایعه: حضور بتمن و سوپرمن در بازی Superman Worlds Finest

وی جی مگ: بگذارید همین اول تکلیف ماجرا را روشن کنیم و به این نکته اشاره داشته باشیم که شایعاتی که در ادامه مطالعه می‌کنید از وبسایت 4Chan گرفته شده‌اند و در شرایطی که احتمالا درست بودن آنها وجود دارد اما از سویی ممکن است که کیلومترها با واقعیت فاصله داشته باشد و خبری از حضور بتمن و سوپر در بازی Superman Worlds Finest نباشد.

به گزارش وی جی مگ، بعد از اتمام کار Rocksteady‌ روی Batman Arkham Knight شایعاتی منتشر شد که آنها روی بازی براساس ابرقهرمان مطرح کتاب‌های DC یعنی Superman مشغول کار هستند اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده و همچنان بسیاری انتظار دارند که جلد مجله ماه آینده گیم‌اینفورمر منتشر شود تا با تصویری از سوپرمن روبرو شوند. در هر صورت به تازگی پوستر و اطلاعاتی در همین رابطه منتشر شده که به مرور آنها پرداخته‌ایم. شایعاتی که به هیچ‌وجه تایید نشده و ممکن است واقعیت نداشته باشند.

شایعه: حضور بتمن و سوپرمن در بازی Superman Worlds Finest 1

اولین مسئله‌ای که در پوستر نیز دیده می‌شود و توجه‌ها را به خود جلب کرده زیرعنوان Worlds Finest است. در دنیای DC مجموعه کتاب‌هایی نیز با همین نام وجود دارد و به موقعیت‌هایی اختصاص دارد که طی آنها بتمن و سوپرمن با یکدیگر همکاری می‌کنند. با توجه به همین موضوع زمانی که پوستر با نام بازی Superman Worlds Finest لو رفته این احتمال را افزایش می‌دهد که در ساخته جدید Rocksteady کنترل هر دو ابرقهرمان را به دست بگیریم یا حداقل شاهد حضور پررنگ بتمن در آن باشیم. فراموش نکنید که شایعات قبلی اشاره کرده بودند که بازی در همان دنیای سه‌گانه Batman Arkham دنبال می‌شود.

جدای از این موضوع اعلام شده که شخصیت منفی این بازی Brainiac است و دیگر قهرمان‌های DC نیز حتی کوتاه هم در این اثر حضور پیدا می‌کنند. در نهایت شایعه منتشر شده به این موضوع اشاره دارد که بازی Superman Worlds Finest در کنفرانس مایکروسافت E3 2018 برای اولین‌بار رونمایی می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =