اخبار بازی

شایعه: حضور Lady Gaga در بازی Cyberpunk 2077

شایعه: حضور Lady Gaga در بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: Lady Gaga خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر نیویورکی به دنبال موفقیت‌های اخیرش با فیلم تحسین شده A Star is Born به اولین کسی تبدیل شد که تمامی جوایز موجود در اسکار، گرمی، بفتا و گلدن گلوب را درو کرد و از این طریق بیش از پیش نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. اگرچه این بازیگر آمریکایی پیش از این به علاقه‌اش به بازی‌های ویدئویی اشاراتی کرده بود اما شایعات جدید از حضور Lady Gaga در بازی Cyberpunk 2077 خبر می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات منتشر شده از سوی نشریه فرانسوی ActuGaming، منبعی از استودیو شاهد بوده که Lady Gaga در استودیو CD Projekt Red حضور داشته و فعالیت‌‌های مرتبط با موشن کپچر انجام داده است. بر همین اساس این منبع مدعی شده Lady Gaga در بازی Cyberpunk 2077 نقشی ایفا می‌کند البته مشخص نیست این نقش در چه حد و اندازه‌هایی خواهد بود. در حال حاضر این موضوع تنها در حد شایعه بوده و هیچ کدام از طرفین نیز به این مسئله واکنش نشان نداده‌اند. با این حال شایعه حضور این خواننده در عنوان در دست ساخت مورد انتظار CD Projekt Red زمانی شدت و قوت بیشتری پیدا می‌کند که مدتی پیش اکانت توییتر رسمی بازی به یک توییت مرموز و نامفهوم Lady Gaga که مربوط به سال 2012 می‌شد واکنش نشان داده بود.

حضور Gaga در Cyberpunk 2077 می‌تواند به ضبط یک آهنگ مخصوص برای بازی منجر شود. باید منتظر ماند و دید در آینده چه جزئیاتی پیرامون این موضوع منتشر می‌شود. عنوان Cyberpunk 2077 برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه بوده و هم‌چنان زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − پنج =