اخبار بازی

شایعه: خبری از بتل رویال در Call of Duty 2019 نیست

شایعه: خبری از بتل رویال در Call of Duty 2019 نیست

وی جی مگ: براساس گزارشات جدید به دست آمده خبری از شخصیت‌های ویژه و حالت بتل رویال در Call of Duty 2019 نخواهد بود. نسخه‌ای که شایعات از آن به عنوان Call of Duty: Modern Warfare 4 باد می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از چندین منبع از جمله Gaming Intel از آن جایی که توسعه نسخه بعدی Call of Duty برعهده استودیو Infinity Ward است این سازنده قصد ندارد همانند Treyarch در Call of Duty: Black Ops 4 در بازی خود بخش بتل رویال پیاده‌سازی کند و به‌علاوه قصد دارد بخش جنجالی شخصیت‌های ویژه یا Specialists را از قسمت چند نفره بازی حذف کند. بدین ترتیب از زمان عرضه Call of Duty: Black Ops 3 این اولین باری خواهد بود که بخش Specialists از این مجموعه جدا می‌شود.

به گفته منابع مختلف تلاش Infinity Ward برای قرار ندادن Specialists و بتل رویال در Call of Duty 2019 به منظور بازگرداندن این سری به ریشه‌های خود صورت خواهد گرفت. امری که سال‌هاست پلیرهای اصلی این مجموعه خواستار وقوع آن هستند. در حالی که می‌دانیم قسمت آینده Call of Duty بخش کمپین داستانی را به این مجموعه باز می‌گرداند حذف بتل رویال از این بازی دور از انتظار نخواهد بود. از طرفی دیگر حذف Specialists به معنی این خواهد بود که بخش چند نفره شباهت کمتری به Overwatch داشته باشد. بدین ترتیب دیگر خبری از مهارت‌های قدرتمند و حساب کردن روی آن‌ها نبوده و باید روی مهارت تیراندازی و لوتی که پیدا می‌کنید حساب باز کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − یازده =