اخبار بازی

شایعه: داستان سم دریک، نقطه تمرکز بسته الحاقی Uncharted 4 خواهد بود

شایعه: داستان سم دریک، نقطه تمرکز بسته الحاقی Uncharted 4 خواهد بود 1

شاید به خاطر داشته باشید که Naughty Dog اعلام کرده بود آنها در حال ساخت یک بسته الحاقی برای قسمت تکنفره Uncharted 4 هستند. به نظر می‌رسد که انتظار‌ها برای شنیدن جزئیات بیشتر به سر رسیده است.

قبل از عرضه Uncharted 4 استودیوی Naughty Dog اعلام کرده بود که این بازی نیز همانند The Last of Us بسته الحاقی برای قسمت تکنفره دریافت خواهد کرد. طبق شایعات ساخت این محتوای قابل دانلود در اواخر مراحل ساخت بازی اصلی شروع شده اما تا بدین لحظه هیچ خبری از آن نشده است. وب‌سایت Jaffameister گزارش کرده که منبعی آگاه در سونی اشاره کرده است که این محتوای قابل دانلود در مراسم Playstation Experience معرفی خواهد شد.

علاوه بر نمایش این محتوای قابل دانلود در این مراسم، کسانی که در این مراسم حضور دارند می‌توانند قسمتی از آن را تجربه کنند. به نظر می‌رسد که این بسته الحاقی به صورت Stand Alone خواهد بود و در واقع نیازی به بازی اصلی ندارد تمرکز اصلی این بسته الحاقی بر ساموئل دریک، برادر نقش اصلی سری آنچارتد یعنی نیتن دریک خواهد بود. Jaffameister نتوانسته است اطلاعت درستی در مورد نام این محتوای قابل دانلود را دریافت کند. مراسم PSX روز سوم و چهارم دسامبر در آناهایم کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

منبع

برچسب‌هاPS4 PS4 Pro PSX sony Uncharted 4
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + پنج =