اخبار بازی

شایعه: دو نسخه از Legend of Zelda در حال ساخت است

شایعه: دو نسخه از Legend of Zelda در حال ساخت است

وی جی مگ: چندی پیش بود که کمپانی نینتندو از بازسازی عنوان The Legend of Zelda: Link’s Awakening رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این نسخه بازسازی تنها ماجراجویی از Link نخواهد بود که در سال جاری برای دارندگان Switch عرضه می‌شود و نینتندو در حال ساخت دو نسخه از Legend of Zelda است.

به گزارش وی جی مگ، در همین ابتدا باید توجه کرد تمامی اطلاعات در حد شایعه بوده و نباید بیش از حد روی آن‌ها حساب کرد. زیرا کاربری از وبسایت Reddit که این اطلاعات را به نیز به اشتراک گذاشته پیش از این نیز اخبار نادرستی پیرامون Direct اخیر نینتندو منتشر کرده بود. با این حال این شخص مدعی شده که کمپانی نینتندو دو نسخه از Legend of Zelda را در حال توسعه و تولید دارد.

براساس جزئیات منتشر شده نینتندو در حال ساخت یک بازی دوبعدی جدید از مجموعه Legend of Zelda است که قرار است برای Nintendo Switch عرضه شود. به‌علاوه یک بازسازی دیگر از عناوین قدیمی این فرنچایز نیز در برنامه نینتندو وجود داشته که قرار است تنها به صورت دیجیتالی انتشار پیدا کند. ظاهرا این نسخه بازسازی در مقیاس بازسازی بازی Link’s Awakening نخواهد بود. معرفی هر دو بازی هم قرار است در فصل بهار صورت بگیرد. کمپانی نینتندو پیش از این نیز اظهار کرده بود که می‌خواهد در آینده مانور بیشتری روی مجموعه Zelda بدهد حتی گزارشاتی مبنی بر سالیانه آن منتشر شده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 4 =