اخبار بازی

شایعه : Bloodborne Remaster برای PS5 و PC

اخیرا شایعات حاکی از وجود Bloodborne Remaster برای PS5 و PC به وجود آمده است، هر چند دلیل وجود شک و تردید نیز وجود دارد و کاملا قطعی نیست که این عنوان برای دو پلتفرم ذکر شده منتشر شود.

اخیراً با ویدیویی توسط PC Gaming Inquestition ، YouTuber که ادعا می کند اطلاعات اولیه در مورد ریمستر Bloodborne را دارد.

به نظر می رسد شخصیت هایی که این مطالب را بارگزاری کرده اند در توییتر فقط اطلاعاتی را منتشر کرده اند (نداشتن منابع رسمی تأیید شده)، به همین دلیل است که نمیتوان کاملا مطمعن بود که این خبر صحیح است.

سپس دو یوتیوبر Nibel و Wario64 که تقریبا معتبر هستند، تأیید کردند که همین موضوع اعتبار این شایعه را بالا می برد.

علاوه بر این، این شایعات توسط کاربران محبوب Twitch streamer و کاربر توییتر CaseyExplosion که در توییتر خود می نویسند : که یک منبع معتبر در ازای دریافت یک 100 دلاری، این ریمستر کننده را تأیید کرده است.

این شایعات ادعا می کنند که یک Remaster نسبتاً ساده برای Bloodborne در حال اماده سازی برای PS5 و PC : با زمان بارگذاری سریع تر، بهبود بافت ها و مدل های شخصیت و بروزرسانی های با کیفیت زیادی است.

طبق گزارش ها، Bluepoint و QLOC که در Dark Souls هم بودند، در حال تولید Bloodborne Remaster هستند که قرار است در جریان PS5 Future of Gaming که به تعویق افتاده است معرفی شود.

سرانجام، PCGI گفت که منابع آنها همچنین بازسازی از Demon’s Souls را نیز تأیید کردند، که به صورت اختصاصی برای PS5 منتشر می شود.

منبع : gamesradar

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 15 =