اخبار بازی

شایعه: به زودی Super Smash Bros برای Switch معرفی خواهد شد

شایعه: به زودی Super Smash Bros برای Switch معرفی خواهد شد

وی جی مگ: شاید یکی از تنها بازی‌های خوب Wii U از نظر بسیاری از گیمر‌ها Super Smash Bros باشد. بازی که هواداران بسیار زیادی دارد و تعداد زیادی از این هواداران منتظر معرفی نسخه Nintendo Switch هستند.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که ساخت Super Smash Bros برای Switch هیچگاه به صورت رسمی از سمت نینتندو تایید نشده است اما شایعات حاکی از این است که واقعا این اثر برای کنسول جدید نینتندو در حال تولید است. منبع داخلی صنعت بازی که روابط زیادی با نینتندو دارد، Emily Rogers در فروم ResetEra تایید کرد که بر اساس منابع آگاهی که او با آنها ارتباط دارد Super Smash Bros قطعا برای Switch در حال ساخت است.

Emily Rogers کسی است که خبر ساخته شدن Switch را فاش کرده بود و چندان دور از ذهن نیست که در مورد این بازی نیز حقیقت را فاش کرده باشد. او در صحبت‌های خود تایید کرد که علاوه بر معرفی بازی در چند ماه آینده، قطعا در سال جاری شاهد عرضه رسمی آن نیز خواهیم بود. Rogers تایید کرد که این بازی شامل ویژگی‌ها و محتوای آثار مربوط به Wii U و 3DS خواهد بود اما تیم سازنده محتوای مخصوص برای Nintendo Switch را نیز در بازی خواهند گنجاند. این بازی در سال 2014 به صورت رسمی برای Wii U و 3DS عرضه شده بود. در حال حاضر نینتندو این خبر را تایید نکرده و باید ببینیم که در روز‌ها، هفته‌ها و یا ماه‌های آینده آیا Super Smash Bros برای Switch معرفی و عرضه خواهد شد؟

شایعه: به زودی Super Smash Bros برای Switch معرفی خواهد شد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 9 =