اخبار بازی

شایعه: ساخت نسخه جدید Assassin’s Creed با تم وایکینگ‌ها

شایعه: ساخت نسخه جدید Assassin's Creed با تم وایکینگ‌ها

وی جی مگ: روز گذشته ایستراگی در بازی The Division 2 کشف و به اشتراک گذاشته شد که بیان می‌داشت نسخه جدید Assassin’s Creed در سرزمین وایکینگ‌ها توسکعه پیدا می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، پوستری در بازی شوتر لوتر جدید Ubisoft یافت شده که در آن یکی از خدایان نورس Apple of Eden از مجموعه Assassin’s Creed را در دست نگه داشته است. با این حال مشخص نیست که این مورد صرفا یک ایستراگ از مجموعه مذکور در The Division 2 بوده و یا تیزری از نسخه جدید Assassin’s Creed به شمار می‌آید. اکنون وبسایت کوتاکو با انتشار گزارش مخصوص خود تایید کرد قسمت بعدی این مجموعه بازی محبوب با تم وایکینگ‌ها ساخته می‌شود. این پروژه که با اسم رمز “Kingdom” شناخته می‌شود در سال 2020 عرضه خواهد شد.

پیش از این کمپانی Ubisoft تایید کرده بود که در سال 2019 خبری از نسخه جدید سری Assassin’s Creed نخواهد بود. با این حال سرنخ‌هایی که پیش از این قسمت بعدی این سری فاش شده بودند به بازگشت آن به ایتالیا اشاره می‌کردند. حال آن که اطلاعات جدید و گزارش کوتاکو خبر از پیاده‌سازی آن در سرزمین وایکینگ‌ها و اقسانه‌های نورس می‌دهند.

اگرچه چنین مواردی همواره باید از یک منظر به عنوان شایعه در نظر گرفته شوند اما از منظر دیگر کوتاکو همواره منبع قابل اطمینانی بوده و اکثرا گزارشات صحیح و دقیقی را در میان می‌گذارد. از طرف دیگر سری Assassin’s Creed نیز به فاش شدن اطلاعاتش پیش از معرفی رسمی معروف است. اطلاعات کوتاکو از دو منبع مستقل جمع‌آوری شده است با این حال هم‌چنان باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی Ubisoft باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 20 =