اخبار بازی

شایعه: ساخت Vanquish 2 به صورت انحصاری برای Xbox One

وی جی مگ: رسانه‌ها به تازگی خبر از اتفاقی می‌دهند که می‌تواند کمک بسیاری به وضعیت نامناسب عناوین انحصاری Xbox One کند. شایعات جدید نشان از این دارند که Vanquish 2 به صورت انحصاری برای Xbox One در حال ساخت است. عنوانی که نسخه اول آن توسط استودیو Platinum Games توسعه پیدا کرد و نشر آن را کمپانی SEGA برعهده داشت.

به گزارش وی جی مگ، این شایعه از سوی مارکوس سلارز منتشر شده که به عنوان یکی از خبرنگارهای وبسایت گیم‌ریکتور شناخته می‌شود و فعلا منبعی برای صحبت‌های خود معرفی نکرده است. البته باید این مسئله را در نظر گرفت که پیش‌تر سلارز به بازسازی Dark Souls اشاره کرده بود که نهایتا توسط From Software ناشر بازی تایید شد. با این حال منبع اشاره شده هنوز هیچ مدرکی برای ادعاهای خود مطرح نکرده.

در حال حاضر مایکروسافت به سختی سعی در فراهم کردن بازی‌های انحصاری بیشتر برای پلتفرم Xbox One است و چندی پیش در جلسه سرمایه‌گذارهای آنها اعلام شد که این شرکت برای همکاری با طرف‌های ژاپنی خود برنامه دارد. امتیاز Vanquish در اختیار SEGA است و می‌توان با توجه به این موضوع در نظر گرفت که مایکروسافت لزوما برای ساخت Vanquish 2 به صورت انحصاری برای Xbox One نیازی به همکاری با Platinum Games ندارد که پیش از این مشغول توسعه Scalebound‌ بودند و نهایتا تولید آن توسط مایکروسافت متوقف شد. این مسئله را نیز باید در نظر گرفت که شینجی میکامی به عنوان خالق این بازی شناخته می‌شود که فعلا به فعالیت خود در استودیو Tango Gameworks (سازنده The Evil Within) ادامه می‌دهد.

شایعه: ساخت Vanquish 2 به صورت انحصاری برای Xbox One

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 2 =