اخبار بازی

شایعه: سونی به دنبال خرید استودیو سازنده Alan Wake

شایعه: سونی به دنبال خرید استودیو سازنده Alan Wake 1

وی جی مگ: چند روز پیش طی خبری اعلام شد که استودیو Remedy حق ساخت و انتشار بازی Alan Wake را به طور کامل به دست آورده است. امری که سبب شد بسیاری متصور شوند به‌زودی شاهد اخباری بیشتری در رابطه با این اثر مهیج روان‌شناسانه ماجراجویی خواهیم بود. اکنون شایعاتی جدیدی مطرح شده که اگر صحت داشته باشد استودیو Remedy به طور کامل به تیتر اول خبرگذاری‌ها تبدیل خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر بخش سرگرمی‌های سونی یعنی جیم رایان اخیرا اظهار کرده بود که موضوع تولید محتوا برای کمپانی‌های صاحب پلتفرم به منظور رقابت در این صنعت بسیار مهم‌تر از قبل شده است. در همین راستا سونی به دنبال آن است تا توسعه بازی‌های انحصاری برای کنسول PS5 را بیشتر نماید و از همین رو در پی خرید استودیوها و توسعه‌دهندگان مختلف برای اضافه‌کردن به استودیوهای فرست‌پارتی خود است. اکنون به نظر می‌رسد استودیو Remedy که وظیفه ساخت عناوینی هم‌چون Alan Wake، Max Payne و Quantum Break را داشته و اکنون نیز در حال توسعه عنوان Control است یکی از گزینه‌های مدنظر سونی به شمار می‌رود.

وبسایت Push Square با انتشار مقاله‌ای به بررسی تمامی کاندیدها و گزینه‌های احتمالی که سونی ممکن است برای خرید آن‌ها اقدام کند پرداخته است. در همین مطلب اشاره شد که به گفته چندین منبع، سونی تلاش خود را به کار گرفته و پیشنهادی برای خرید استودیو Remedy آماده کرده تا آن را به فهرست استودیوهای فرست پارتی حود اضافه کند. هم‌چنین در این گزارش گفته شد که استودیو مورد بحث به تازگی توسط شوهی یوشیدا مدیر استودیوهای جهانی سونی مورد بازدید قرار گرفته است.

در حال حاضر تمامی این اطلاعات در حد شایعه محسوب می‌شود. با این حال باید به این نکته نیز توجه کرد که استودیو Remedy همواره به واسطه بازی‌های تک‌نفره داستان‌محور شناخته می‌شود و از همین رو علاوه‌بر این که گزینه عالی برای خریداری توسط سونی به شمار می‌رود بلکه کاملا هم با سیاسیت‌های این کمپانی برای ساخت بازی‌های تک‌نفره داستان‌محور باکیفیت هم‌خوانی دارد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 3 =