اخبار بازی

شایعه: سونی در فکر ساخت Playstation Classic Edition

شایعه: سونی در فکر ساخت Playstation Classic Edition

وی جی مگ: فروش خوب کنسول‌های کلاسیک نینتندو به نظر می‌رسد دیگر تولیدکننده‌های کنسول را نیز به این بخش جالب از بازار امروز دنیا علاقه‌مند کرده و شایعاتی مطرح شده که سونی در فکر ساخت Playstation Classic Edition است.

به گزارش وی جی مگ، بعد از انتشار NES Classic Edition و SNES Classic Edition چندی پیش شایعاتی مطرح شد که نشان می‌دهد نینتندو احتمالا به سراغ ساخت N64 Classic Edition و همچنین GameBoy Classic Edition می‌رود اما در این میان سونی نیز بیکار نبوده و فکرهایی برای این بازار جدید دارد. در نشست اخیر سونی، جان کودرا مدیرعامل بخش سرگرمی‌های این شرکت توضیح داده که تیم توسعه دهنده سونی مدتی است که برنامه ساخت Playstation Classic Edition را مورد بررسی قرار داده.

هرچند کودرا در نهایت هیچ چیزی را تایید نکرده اما می‌توان انتظار داشت که آنها به زودی برنامه‌ای جدی برای این موضوع داشته باشند. در حال حاضر بسیاری از گیمرها علاقه زیادی به تجربه بازی‌های کلاسیک اولین نسل از PS دارند و ساخت Playstation Classic Edition احتمالا می‌تواند سود قابل توجهی را روانه جیب‌های سونی کند. کنسولی که تعداد زیادی بازی بزرگ و با کیفیت دارد و تنها کافیست بدون هیچ تغییری آنها را در اختیار مخاطب‌هایی قرار دهد که حالا تنها می‌توانند از طریق خرید دیجیتال به سراغ برخی از بازی‌های PS اصلی بروند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =