اخبار بازی

شایعه: شخصیت Solid Snake به صنعت بازی برمی‌گردد

شایعه: شخصیت Solid Snake به صنعت بازی برمی‌گردد

وی جی مگ: یکی از مورد انتظارترین باز‌ی‌های نینتندو برای Nintendo Switch در نمایشگاه E3 2018 چیزی جز بازی Super Smash Bros نیست. اثری در ژانر فایتینگ که به نظر می‌رسد برای بار دیگر میزبان شخصیت Solid Snake از مجموعه Metal Gear می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، هرچند نینتندو معرفی اولیه بازی Super Smash Bros را پشت سر گذاشته اما هنوز شخصیت‌های حاضر در این اثر که برای Nintendo Switch توسعه پیدا می‌کند، مشخص نیست. در حال حاضر شایعاتی مختلفی وجود دارد که در این قسمت از مجموعه بازی Super Smash Bros شاهد حضور Ridley از Metroid و Simon Belmont از Castlevania خواهیم بود اما شایعات جدید به حضور Solid Snake و البته شخصیتی از دنیای Minecraft دارند که مالکیت آن در اختیار مایکروسافت است.

شایعه جدیدی که یکی از کاربرهای وبسایت ردیت منتشر کرده به این موضوع اشاره دارد که شخصیت Solid Snake و البته Ice Climber برای بار دیگر در بازی Super Smash Bros حاضر می‌شوند. هر دوی این شخصیت‌ها در عنوان اخیر مجموعه که برای Wii U و 3DS منتشر شد، غایب بودند. همین کاربر توضیح داده که شخصیتی از دنیای Minecraft نیز در این بازی انحصاری Nintendo Switch حضور دارد. هرچند مالکیت مجموعه بازی Minecraft در اختیار مایکروسافت است اما آنها برای حضور این مجموعه روی پلتفرم‌های دیگر محدودیتی نداشته و بعید نیست که از این طریق نیز درآمدی را کسب کنند.

منبع شایعه فعلی در گذشته اعلام کرده بود که لاکپشت‌های نینجا از مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles در Injustice 2 حاضر می‌شوند و نهایتا این اتفاق رخ داد. باید تا نمایشگاه E3 2018‌ صبر کرد دید که نینتندو چه برنامه‌ای برای معرفی شخصیت‌های مختلف Super Smash Bros دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =