اخبار بازی

شایعه: عرضه انحصاری GTA 6 برای PS5

شایعه: عرضه انحصاری GTA 6 برای PS5

وی جی مگ: فروش 100 میلیون نسخه‌ای GTA 5 به خوبی نشان می‌دهد که نسخه بعدی این مجموعه مطمئنا مهم‌ترین بازی خواهد بود که در نسل آینده منتشر می‌شود. اهمیتی که طبق شایعه‌ای جدید شاید حتی باعث شود سونی با امضای قراردادی گران‌قیمت Take Two را وادار به شرایطی کند که شاهد عرضه انحصاری GTA 6 برای PS5 باشیم.

به گزارش وی جی مگ، آخرین شایعه منتشر شده از سوی یک تولیدکننده ناشناس اروپایی نشان می‌دهد که باید در نسل آینده منتظر عرضه انحصاری GTA 6 برای PS5 باشیم. البته در ادامه توضیح داده شده که این قرارداد در صورت واقعی بودن تنها برای انحصار زمانی است و شرایطی را ایجاد می‌کند که GTA 6 برای PS5 به مدت یک ماه‌ زودتر از نسخه Xbox منتشر شود.

از سوی دیگر به این موضوع اشاره شده که GTA 6 در دو شهر میامی و نیویورک دنبال می‌شود. بازی که طبق این شایعه در سال 2022 منتشر می‌شود و به مدت یک شاهد عرضه انخصاری GTA 6 برای PS5 خواهیم بود. در این میان البته باید به چند نکته توجه داشت. شایعه قبلی پیرامون GTA 6 به دو شهر که یکی از آنها میامی و شهری در آمریکای جنوبی اشاره داشت. اینبار اما از نیویورک صحبت شده که اصولا به واسطه حضور Liberty City معمولا جایی در مجموعه GTA نداشته.

فراموش نکنیم که شهرهای خیالی GTA هرکدام براساس شهری واقعی طراحی می‌شوند و این وضعیت برای Liberty City و نیویورک اتفاق افتاده است. از سوی دیگر بعید است که Take Two به عنوان ناشر این مجموعه حتی در صورت دریافت پیشنهادی خوب توسط سونی راضی به قرار گرفتن در مقابل گیمرهایی شود که از نسل آینده Xbox استفاده می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 1 =