اخبار بازی

شایعه: عرضه نسخه فیزیکی Batman: Arkham Collection لو رفت

شایعه: عرضه نسخه فیزیکی Batman: Arkham Collection لو رفت 1

وی جی مگ: براساس محصول لیست شده در Amazon UK بسته Batman: Arkham Collection برای Xbox One و PS4 فاش شده است که شامل سه نسخه اصلی این مجموعه یعنی Batman: Arkham City، Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham Knight در یک پکیج می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که می‌دانید شرکت Warner Bros پیش از این بسته مشابهی را روی فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر کرده بود اما تاکنون خبری از عرضه نسخه فیزیکی آن نشده بود. براساس اطلاعات جدید این بسته قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2019 (15 شهریور 98) برای دو کنسول Xbox One و PS4 عرضه شود. این نسخه فیزیکی به صورت بسته‌بندی استیل‌بوک انتشار می‌یابد. هیچ گونه اشاره‌ای هم به نسخه فرعی Batman: Arkham Origins که استودیو WB Montreal وظیفه ساخت آن را برعهده داشته و ساخته استودیو Rocksteady نبوده، نشده است.

همان‌طور که می‌دانید این بسته شامل هر سه نسخه مجموعه بازی Batman: Arkham به همراه تمامی بسته‌های الحاقی آن‌ها می‌شود. هم‌چنین دو نسخه ابتدایی یعنی Arkham Asylum و Arkham City با پیشرفت گرافیکی همراه شده‌اند. در لیست درز پیدا کرده توسط آمازون هیچ اشاره‌ای به عرضه این بسته برای سایر پلتفرم‌ها هم‌چون Google Stadia، Nintendo Switch و PC نشده است. در انتها باید یادآوری کنیم اگرچه لیست‌های آمازون همواره منبع قابل اطمینانی هستند با این حال هم‌اکنون این اطلاعات غیررسمی و تایید نشده بوده و باید تا انتشار جزئیات رسمی آن را در حد شایعه در نظر گرفت.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 19 =