اخبار بازی

شایعه: عرضه همزمان PS4 Pro سفید رنگ با Xbox One X ؟

شایعه: عرضه همزمان PS4 Pro سفید رنگ با Xbox One X ؟

شرکت سونی بیشتر از یک سال است که کنسول PS4 PRO را عرضه کرده اما خریداران در طول این مدت حق انتخاب رنگ های متنوعی از آن را نداشته اند. البته برای بازی Destiny 2، باندلی با رنگ سفید این کنسول عرضه شد اما راهی وجود نداشت که‌ بتوان آن نسخه را بدون بازی تهیه کرد. به نظر می‌رسد باتوجه به اطلاعات فاش شده از وبسایت یک خرده‌فروشی، این موضوع طی یک هفته آینده تغییر کند.

این خرده‌فروشی با نام Smyths Toys ادعا می‌کند که رنگ سفید کنسول PS4 PRO در تاریخ 7 نوامبر 2017 (سه‌شنبه 16 آبان 96) عرضه می‌شود. اما آیا فروش آن دقیقا در روزی که کنسول  Xbox One X نیز عرضه می‌شود تصادفی است؟

هواداران حدس می‌زنند که سونی ابزاری برای مقابله با کنسول جدید و قدرتمند مایکروسافت داشته باشد. شاید کنفرانس قدرتمند سونی در نمایشگاه Paris Games Week بحث‌ها را به سوی سونی تغییر داده باشد اما بسیاری از این بازی‌های نشان داده شده تا سال 2018 دردسترس نخواهند بود. قطعا عرضه کنسول با رنگی متفاوت به مانند عرضه یک کنسول جدید قدرتمند نخواهد بود اما نسخه های سفید قبلی کنسول های PlayStation برای شرکت سونی همواره با موفقیت فراوانی همراه شده‌اند.

براساس این اطلاعات, رنگ سفید این کنسول با همان قیمت 400 دلار عرضه می‌شود اما اگر سونی به‌طور موقت قیمت آن را در زمان Black Friday کاهش داد متعجب نشوید. طی هفته گذشته یک تبلیغ مرتبط با Black Friday، نشان می‌داد که هردو کنسول PS4 PRO و XBOX ONE S با کاهش قیمت روبه‌رو می‌شوند. سونی در تعیطیلات امسال در جایگاه جالبی قرار دارد و این در حالی است که امسال کنسول لوکس و قدرتمندتر بازار را دراختیار ندارد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 9 =