اخبار بازی

شایعه: عرضه Call of Duty Battle Royale برای Nintendo Switch

وی جی مگ: در حال حاضر می‌دانیم که Call of Duty Black Ops 4 برای کنسول فعلی نینتندو عرضه نمی‌شود اما این به معنی نادیده گرفته شدن کنسول تازه وارد ژاپنی توسط Activision نیست و‌ آنها تصمیم دارند عنوانی با نام Call of Duty Battle Royale برای Nintendo Switch به صورت اختصاصی توسعه دهند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند این موضوع هنوز در سطح یک شایعه باقی مانده اما بسیاری انتظار دارند که تمرکز اصلی بخش چند نفره Call of Duty Black Ops 4‌ روی حالت بتل رویال باشد و غیبت آن روی Nintendo Switch در نهایت به معرفی Call of Duty Battle Royale منتهی می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه موجود نیست اما انتظار می‌رود که Call of Duty Battle Royale همزمان با Call of Duty Black Ops 4‌ در تاریخ 12 اکتبر منتشر شود. بازی که تنها برای PS4، Xbox One و PC توسعه پیدا می‌کند.

در حال حاضر افزایش گرایش گیمرها به ژانر بتل رویال Activision را موقعیت سختی قرار داده. آنها قصد دارند بخش عمده‌ای از این گیمرها را جذب خود کند اما به این مسئله توجه دارند که Nintendo Switch در این زمینه پتانسیل بالا و دست نخورده‌ای دارد که می‌توان با عرضه یک نسخه اختصاصی Call of Duty آنها را جذب کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =