اخبار بازی

شایعه: عرضه Destiny 3 در سال 2020

شایعه: عرضه Destiny 3 در سال 2020

وی جی مگ: گزارشات جدید منتشر شده از عرضه بازی Destiny 3 در سال 2020 برای کنسول‌های نسل آینده PS5 و Xbox Scarlett خبر می‌دهند. ظاهرا نسخه سوم Destiny قرار است تفاوت عمده‌ای با عناوین قبلی داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات توسط کاربر AnonTheNine که منبع قابل اطمینانی در رابطه با اخبار پیرامون Destiny به شمار می‌رود به اشتراک گذاشته شده است. به گفته این کاربر Destiny 3 تجربه‌ای خواهد بود که مهم‌تر از هر چیزی سعی می‌کند مخاطبین هاردکور خود را جمع کند و تمرکزش به مانند عناوین قبلی روی مخاطبین و گیمرهای کژوال نخواهد بود. «این اثر در مقایسه با دو قسمت قبلی سخت‌تر خواهد بود و به میزان زیادی روی چگونگی تحربه بازی توسط کاربرهای هاردکور تمرکز می‌کند. به‌علاوه Destiny 3 به نسبت عناوین قبلی این مجموعه از عناصر نقش آفرینی بیشتری در ساختار طراحی خود بهره می‌برد.»

در رابطه با داستان هم گفته شد در جریان فروپاشی، خدای Veil در هنگام درگیری با روشنایی به قتل می‌رسد. از آن زمان تاکنون Veil منتظر Traveler بوده تا مجددا برخیزند و از قدرت‌شان برای احیای دوباره خدای مرده‌شان استفاده کنند. در بازی نژاد دشمن جدیدی که به صورت Astrodemons نامیده می‌شوند حضور خواهند داشت که تنها به صورت Veil شناخته می‌شوند. این نژاد پوست سبز تیره، پنجه‌های تیز و بوی متمایز داشته که به مانند زمین مرطوب به مشام می‌رسد. این گروه خدمتکاران حقیقی تاریکی بوده و اگر قدرتمندتر از Guardianها نباشند قدرتی برابر با آن‌ها دارند.

هم‌چنین در ساختار طراحی بازی هم تغییراتی اعمال می‌شود بدین شرح که Destiny 3 از ساختار Open World به همراه PvPvE وابسته به Planetside بهره می‌برد. Old Chicago، اروپا و ونوس هم به عنوان لوکیشن‌های بازی مورد تایید قرار گرفته‌اند. هرم کشتی شکل بزرگی که در نسخه دوم دیده بودیم هم در این بازی حضور خواهد داشت. تمامی این اطلاعات از جمله عرضه Destiny 3 در سال 2020 در حال حاضر تنها در حد یک شایعه بوده و باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی Bungie منتظر بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 9 =

  • یک نکته راجب این نژاد جدید جا انداختی-در اصل اسم نژاد پنجم دنیای دستینی در اصل همون تاریکی (darkness) هست که در اصل یک جورایی بحث اصلی یونیورس دستینی هست بعد از عصر طلایی نگهبانان و حمله این نژاد به Traveler و منظومه شمسی(فقط چیزی که ما نمیدونستیم این بود که darkness یک نژاد هست که این مسئله داخل کاتسین آخر D2 تایید میشه) و همون طوری که داخل متن اشاره شده Veil منتظر نشان دادن قدرت دوباره Traveler بوده که همونطور که داخل کاتسین می بینیم Traveler بعد از قرن ها دوباره بیدار میشه با اینکه تو طول بازی دوباره احیا میشه ولی قدرتش مثل عصر طلاییه-به صورتی که نور Traveler از جو منظومه شمسی خارج میشه به حتی به بیرون از کهکشان راه شیری میرسه (این اتفاق رو میشه به دوره دوم عصر طلایی تشبیه کرد چرا که پاور یا همون لایت بازیکن ها خیلی سریع تر از نسخه اول تو نسخه دوم بیشتر میشه) و در بیرون کهکشان به سفینه هایی هرمی شکلی برخورد میکنه و اینجاست که برای اولین بار darkness رونمایی میشه و تمامی اطفاقاتی که داخل داستان دستینی افتاده بود فقط داشت مارو از داستان اصلی دور میکرد که بدون شک داحل Destiny 3 مفصل بهش پرداخته میشه(یه نکتش اینه که Veil ممکنه در اصل سردسته darkness باشه)