اخبار بازی

شایعه: عرضه Resident Evil 8 برای نسل آینده

شایعه: عرضه Resident Evil 8 برای نسل آینده

وی جی مگ: به دنبال موفقیت‌های کسب شده توسط نسخه هفتم Resident Evil و بازسازی نسخه دوم، شکی وجود ندارد که کپکام بیش از پیش روی این مجموعه محبوب کلاسیک خود حساب باز خواهد کرد. در حالی که زمزمه‌های مبنی بر در دست ساخت بودن بازسازی Resident Evil 3 به گوش می‌رسید دیگر شایعات بیان می‌‎دارند بازی Resident Evil 8 برای نسل آینده در حال توسعه بوده و حدود ژانویه 2021 عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از اطلاعات فاش شده توسط AestheticGamer که پیش از این سابقه انتشار جزئیات مختلفی پیرامون مجموعه Resident Evil داشته و قبل از معرفی رسمی نسخه هفتم، اطلاعات صحیحی نیز پیرامون آن به اشتراک گذاشته بود ظاهرا ساخت نسخه هشتم از هم‌اکنون با تاخیر مواجه شده است. AestheticGamer در توییتر مدعی شده که این مجموعه از چند سال آینده به صورت سالیانه عرضه می‌شود با این حال ممکن است توسعه آن‌ها با تاخیر مواجه شود. برای مثال ساخت Resident Evil 8 با تاخیر مواجه شده و تا نسل آینده نباید منتظر عرضه آن باشیم.

با توجه به سابقه‌ای که این کاربر دارد شاید بتوان صبحت‌های او را واقعی به شمار آورد. با توجه به احتمال ساخت و عرضه بازسازی Resident Evil 3 در سال 2020 و Resident Evil 8 برای نسل آینده که همزمان با سال 2021 می‌شود ادعای انتشار سالیانه این مجموعه نیز به نوعی توجیه می‌شود. با تمامی این توضیحات در حال حاضر باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی کپکام باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 10 =

  • وای اگه اینجوری باشه که خیلی خوبه ، هر سال یک resident evil :inlove: ، البته امیدوارم اگه میخوان این کار رو بکنن مثل سری assassin’s creed نشه که با هر سال منتشر کردن اون موجب پایین اومدن کیفیتش شد ، ولی اگه مثل resident evil 2 remake باشن واقعا خیلی خوبه .

    پ.ن: وای چه کیفی میده نمسیس رو با کیفیت نسل هشتی دید . 😀