اخبار بازی

شایعه: عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019

شایعه: عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019

وی جی مگ: در حالی که هم‌چنان برخی منابع معتقد هستند عنوان در دست ساخت استودیو ناتی‌داگ تا سال 2020 عرضه نمی‌شود از طرفی دیگر در چند وقت اخیر شایعات و گزارشات مختلف پیرامون عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019 به اوج خود رسیده است. مخصوصا پس از به اتمام رسیدن کار موشن کپچر بازی و اکنون نیز یکی از اینسایدرهای مطرح دنیای بازی خبر از انتشار آن در سال جاری داده است.

به گزارش وی جی مگ، کاربر Aokiji از فروم ResetEra که سابقه انتشار اطلاعات موثق و صحیح را دارد مدعی شد علاوه‌بر عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019 به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات و نمایش جدید از بازی خواهیم بود. این کاربر اظهار کرده که تا پیش از E3 و در اواسط ماه ژوئن به‌روزرسانی جدیدی از این اثر منتشر می‌شود. با این حال باید دقت کرد این مسئله اطلاعات تایید شده نبوده و امکان صحیح نبودن آن نیز وجود دارد. حال آن که شواهد بیان می‌دارد سونی و ناتی‌داگ تا اتتهای امسال The Last of Us Part 2 را منتشر می‌کنند.

این مسئله منطقی به نظر می‌رسد زیرا در حال حاضر سونی برای پاییز سال جاری به جز Concrete Genie و احتمالا MediEvil Remake بازی دیگری برای انتشار ندارد. برخی معتقد هستند با توجه به این که کار موشن کپچر بازی به تازگی تمام شده به هیچ وجه شاهد عرضه آن در سال جاری نخواهیم بود. با این حال فراموش نکنیم موشن کپچر عنوان Uncharted 4 نیز سه ماه پیش از انتشار به اتمام رسیده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + چهار =