اخبار بازی

شایعه : عناوین Xbox One برای فعال سازی نیازمند شناسایی در اینترنت می باشند + عدم پرداخت پول به مایکروسافت برای عناوین دست دوم

gameemag---Xbox-One-Buttons

بر اساس اطلاعاتی که منابع داخلی مایکروسافت به تازگی منتشر کردند کنسول نسل بعدی این شرکت یعنی Xbox One برای تصدیق و مستند شمردن بازی های شما می بایست در بازه ی زمانی مشخصی حداقل یک بار به اینترنت متصل شود.علاوه بر این منابع آگاه از این مسئله گفتند که بازیبازان برای انجام بازی های دست دوم نیاز به پرداخت پول اضافه به مایکروسافت برای خرید این عناوین  ندارند.

وب سایت Polygon همچنین اضافه کرد که شرکت مایکروسافت در حال حاضر در حال بررسی این مسئله می باشد تا بهترین راه حل ممکنه که هم به سود شرکت هست هم به سود بازیبازان را ارائه بکند.

بر اساس توضیحات تکمیلی که شرکت مایکروسافت رسما بر روی وب سایت رسمی Xbox قرار داده شده ما پی میبریم که این کنسول نیازمند نیست همیشه به اینترنت متصل باشد بلکه برای انجام بعضی کار ها می بایست این عمل صورت بگیرد.

فیل هریسون از شرکت مایکروسافت چندی پیش به وب سایت کوتاکو گفته بود که کنسول مایکروسافت هر 24 ساعت نیازمند است تا به اینترنت مصل شود.هر چند خود شرکت مایکروسافت بعد ها اعلام کرد که این سخنان فیل هریسون تنها یکی از سناریوهایی می باشد که در شرکت مایکروسافت بر روی آن بحث می شود.

شاید تنها چیزی که تقریبا رسما تایید شده استفاده از کد شناسایی بر روی عناوین Xbox One می باشد.همانطور که در اخبار دیگر گفته شد این کنسول نیازمند است در ابتدای خریدن بازی و گذاشتن دیسک در درون دستگاه یک بار به اینترنت متصل شود تا کد مورد نظر شناسایی شود و این بازی نیز فعال گردد.

در مورد این مسئله که اگر دیسک را بر روی دستگاه مثلا دوستمان اجرا کنیم ابتدا دیسک بر روی دستگاه شما غیر فعال شده و سپس بر روی دستگاه دوستتان می توانید این بازی را نصب کنید و انجام دهید.

محمد صاکی

محمد صاکی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − شش =