اخبار بازی

شایعه: قسمت جدیدی مانند PUBG به Counter-Strike Global Offensive اضافه می‌شود

شایعه: قسمت جدیدی مانند PUBG به Counter-Strike Global Offensive اضافه می‌شود

ممکن است که مود جدیدی به Counter-Strike Global Offensive همانند PUBG اضافه شود و یا Valve در حال اضافه کردن فایل‌های مشابه و بلا استفاده به این بازی است.

شایعه اضافه شدن مود جدید Survival به CS:GO چند مدت است که در گوشه کنار به گوش می‌رسد اما امروز این شایعه کمی به واقعیت نزدیک‌تر شده است. بر اساس فایل‌هایی که در CS:GO پیدا شده که مربوط به بهار سال گذشته است، به نظر می‌رسد که Valve قصد اضافه کردن بخش Survival را به این بازی داشته است. البته به یاد داشته باشید که در آن زمان PUBG هنوز معرفی نشده بود اما فرمول کلی توسط بازی‌هایی مثل H1Z1 در بازار وجود داشت.

در فایل‌های پیدا شده آیتم‌هایی مثل تیر و کمان، چتر نجات، پهباد، نارنجک‌های جدید، زره‌های سبک و سنگین و … وجود داشتند. همچنین فایلی مربوط به نقشه‌ای جزیره مانند پیدا شده که البته در همه این فایل‌های اشارات مستقیم به “Survival” شده است. باید دید که آیا واقعا در آینده این اتفاق رخ خواهد داد و یا Valve صرفا این فایل‌ها را اضافه کرده و در نهایت از پیاده سازی ایده پشیمان شده است؟ یکی از سنت‌های قدیمی Valve آغاز یک پروژه و ناتمام گذاشتن آن است. البته با توجه به محبوبیت این سبک از بازی‌ها اگر به صورت ناگهانی بخش Survival برای CS:GO معرفی شد چندان متعجب نباشید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =