اخبار بازی

شایعه: قسمت جدید Fable در مراحل ابتدایی ساخت

وی جی مگ: Fable زمانی یکی از بزرگترین IP‌های شرکت مایکروسافت برای عرضه انحصاری روی پلتفرم‌های Xbox بود. مایکروسافت بعد از کنسل کردن پروژه Fable Legends برای Xbox One در سال 2016 استودیوی Lionhead را که ساخت این سری را بر عهده داشت برای همیشه تعطیل کرد. بعد از آن تقریبا هیچ خبری از Fable منتشر نشد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی گزارشی توسط یوروگیمر منتشر شده است که بر اساس آن مایکروسافت تصمیم به احیای سری Fable دارد. آنها انجام اینکار را به عهده استودیوی بریتانیایی Playground Games گذاشتند که قبلا روی سری موفق Forza Horizon کار کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که Playground Games فرآیند ساخت نسخه جدید Fable را در دفتر جدید خود در شهر Warwickshire آغاز کرده.

بر اساس این شایعه، تیم سازنده بازی تقریبا متشکل از 200 نفر و Playground هنوز مشغول به تکمیل پرسنل این تیم است و از این جهت می‌توان گفت که Fable جدید در مراحل آغازین طراحی و ساخت قرار دارد. اگر این خبر حقیقت داشته باشد و نسخه جدید Fable توسط این تیم ساخته شود، می‌توان گفت که به این زودی‌ها خبری از معرفی رسمی نخواهد بود. البته توجه داشته باشید که هیچکدام از شایعات مطرح شده در مورد Fable توسط مایکروسافت تایید نشده است. گرچه بسیار منطقی به نظر می‌رسید که مایکروسافت روزی دوباره به ساخت سری Fable روی آورد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 18 =