اخبار بازی

شایعه: مشکلات جدید مدیریتی در استودیوی CD Projekt Red

شایعه: مشکلات جدید مدیریتی در استودیوی CD Projekt Red

ماه گذشته بود که کارمندی ناشناس در سایتی به اسم Glass Door انتقاداتی را درمورد شرایط کاری موجود در استدیو سازنده سری Witcher یعنی CD Projekt Red مطرح کرده بود. البته شرکت مذکور در ماه اکتبر پاسخ مناسبی نسبت به انتقادات وارد شده داد.

روز گذشته یوتیوبری با نام YongYea ویدیو طولانی منتشر کرد که حاوی اطلاعات و جزییات زیادی از دو منبع تایید شده بود و به وجود بی‌نظمی در مدیریت این شرکت اشاره داشت. تغییرات اخیر در توسعه cyberpunk 2077 باعث شده تا این بازی از زمان انتشار خیلی فاصله داشته باشد. (شاید تا سال 2020) در حالی که همچنان نوع ساختار و طرح این بازی مشخص نشده است.

باید خاطر نشان کرد که گزارش به دست آمده از این ویدیو بر اساس گفته های چند کارمند سابق این شرکت بوده است و گفته‌های آنان تنها یک سوی اتفاقاتی که در CD Projekt Red رخ داده است را نشان می‌دهد.

CD Projekt Red یک شرکت در حال رشد در کشور لهستان می‌باشد و همچنان در حال تلاش است تا در زمینه تولید بازی‌های ویدیویی به بلوغ کامل برسد. مشکلات و محدودیت هایی هم ممکن است وجود داشته باشد به ویژه وقتی سازندگان غربی نیز برای کار به این استدیو محلق می‌شوند و برخورد فرهنگ های مختلف باهم امری اجتناب‌ناپذیر است. اما CD Projekt Red تا اینجا توانسته کیفیت بالای عناوین خود را حفظ کند. اما این مسئله به قیمت‌ بالایی تمام می‌شود و رویکرد رایجی بین سایر کمپانی ها موفق محسوب نمی‌شود. بخصوص مثلا در دهه 90 میلادی، شروع پروژه با تیمی کوچک‌تر از آنچه که نیاز داشت کاری بود که اکثر کمپانی های در حال رشد انجام می‌دادند و در هنگام پیشرفت پروژه سایر تغییرات لازم نیز اعمال می‌شد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =