اخبار بازی

شایعه: معرفی قسمت جدید Darksiders در E3 2019

شایعه: معرفی قسمت جدید Darksiders در E3 2019

وی جی مگ: براساس شایعه‌ای که به تازگی مطرح شده شاهد معرفی قسمت جدید Darksiders به همراه نسخه جدید Destroy All Humans از سوی کمپانی THQ Nordic در نمایشگاه E3 2019 خواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، مدتی پیش بود که این کمپانی اعلام کرد دو بازی معرفی نشده برای رونمایی در نمایشگاه E3 پیش‌رو در اختیار دارد. یکی از این دو بازی به عنوان یک بازنگری جدید برای مجموعه‌ای قدیمی توصیف شده که ظاهرا یک اثر بازسازی یا ریمستر در کار خواهد بود. دیگری به عنوان بازگشت یک فرنچایز قدیمی محبوب که مدت‌هاست مورد انتظار بوده مطرح شده است. این توصیف می‌تواند ارتباط فراوانی به بازگشت Destroy All Humans داشته باشد. اما حتی اگر چنین نیز نباشد باز هم معرفی قسمت جدید Darksiders بسیار از دور از انتظار به نظر می‌رسد. زیرا برای بازی دوم از عبارت مورد انتظار استفاده شده حال آن چند ماه قبل بود که Darksiders 3 عرضه شد.

عنوان Darksiders 3 در نوامبر سال گذشته به بازار قدم گذاشت به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد به فاصله تنها چند ماه شاهد معرفی نسخه جدیدی از آن باشیم. با این حال طبق شایعه منتشر شده نسخه جدید این سری که به عنوان Darksiders: Genesis هم نامیده شده ظاهرا یک نسخه اسپین‌آف خواهد بود و از این رو می‌تواند با عبارت بازنگری جدید مطرح شده برای بازی اول هم‌خوانی داشته باشد. در حال حاضر این اطلاعات در حد شایعه بوده و باید منتظر اخبار رسمی در E3 2019 ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =