اخبار بازی

شایعه: معرفی EA Access برای PS4

شایعه: معرفی EA Access برای PS4

وی جی مگ: ابتدای سال جاری بود که کمپانی EA از عرضه سرویس EA Access برای یک پلتفرم بزرگ دیگر در 2019 خبر داد. از آن جایی که این سرویس برای دو پلتفرم Xbox One و PC در دسترس قرار دارد بسیاری معتقد بودند این گفته EA می‌تواند از معرفی EA Access برای PS4 و یا حتی Nintendo Switch حکایت داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون سرنخ‌هایی از PSN در برزیل به دست آمده که بیان می‌دارد احتمالا منظور EA از پلتفرم جدید و بزرگ دیگر به کنسول نسل هشتمی سونی اشاره داشته است. در فروم Reddit کاربری اسکرین شاتی را از یک PS4 در برزیل به اشتراک گذاشته که در آن آیکون EA Access در PlayStation Store مشاهده می‌شود. باید توجه کرد که تصویر مورد بحث می‌تواند جعلی باشد زیرا به گفته کاربر فروم Reddit این تصویر توسط شخصی در یک گروه گفتگو پیرامون PS4 به اشتراک گذاشته و از این رو منبع مطمئنی پشت این تصویر وجود ندارد.

در هر صورت معرفی EA Access برای PS4 امری دور از انتظار نخواهد بود. فراموش نکنیم در سال 2014 این سرویس برای هر دو کنسول Xbox One و PS4 مطرح شد اما در آن زمان سونی برای همکاری در این سرویس خودداری کرد. چنان‌چه با سرویس EA Access آشنایی ندارید این برنامه یک سرویس اشتراکی است که با پرداخت مقدار پولی به صورت ماهیانه می‌توانید به عناوین مشخصی که توسط کمپانی EA منتشر شده دسترسی پیدا کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − هفت =